
11.6 Frissítés
⬆️ Kattints a mai ajánlatokért és ingyenes forrásokért ⬆️ Kegyetlen szelek süvítenek a Yamantau csúcsai között, mégis a robotod motorja melegen tartja a pilótafülkét. Dőlj hátra és élvezd a pillanatot – a lövedékek hamarosan kalapálni kezdik a páncélt: A Yamantau szezonális változata Új robot: Hastatus Új robotfegyverek: Gladius (L), Pilum (M) Új különkiadások: Blaze Hastatus, Gladius, Pilum Új Titán: Princeps Új Titán fegyverek: Venire (Alfa), Vincere (Béta) Új végső: Wasp Typhon Új pilóták: Lucius Palma (Hastatus), Vorren Kaal (Princeps), Danny Kiberia (Rex) Egyenlegváltozások
Teljesítsd az eseményt egy gyűjthető cím megszerzéséhez:
KANDALLÓMELEGÍTŐ
HASTATUS A hercegek megnyugodhatnak. Majd mi boldogulunk egyedül. Sztázisgát (passzív) : A Hastatus több Sztázisgát védelmi hatású töltetet hordoz, amelyek mindegyike egy lehűlési idő után visszatöltődik. Minden töltés teljesen elnyeli a kiváltó találat sebzését, és aktiválja a Kvantumzárat – egy olyan állapotot, amely ideiglenesen blokkolja az életerő minden változását, kivéve a közvetlen javításokat. Amint a Kvantumzár véget ér, a Sztázisgát következő töltete a következő találatkor aktiválódik. Flakstorm (aktív) : A Hastatus aktiválja a beépített rakétavetőjét és újratölti a beépített géppuskáját. A géppuska rövid sebzésnövelést is kap. Fegyverhelyek 1x Nehéz, 2x Könnyű Tartósság 270 000 Mozgási sebesség 58 km/h Szakterületek Támadás / Védekezés / Sebzésosztó Sztázisgát díjak (újratöltési sebesség) 3 (12 mp; mind a 3 töltés egyszerre töltődik vissza) Kvantumzár időtartama TBA mp Flakvihar lehűlési ideje 10 másodperc Flaksstorm géppuska sebzési bónusz 20% Flaksstorm rakétavető sérülése 7200 Bónusz az MK2-nek Csökkentett Flakstorm újratöltési idő Bónusz az MK3-nak További sztázisgát-töltések
Fegyvernyílás Könnyű (Gladius) / Nehéz (Pilum) Speciális effektus Robbanás Sérülés típusa Robbanóanyag (10 m hatótávolság) Hatótávolság 600 méter Részecskénkénti sebzés 3000 (könnyű) / 10 000 (nehéz) Részecskék lövésenként 1 Lövésköz 0,137 mp Lőszer 20 Újratöltési intervallum 5 másodperc Újratöltési összeg 20
PRINCEPS: ÚJ TITAN ÉPÍTÉS Princeps, Hastatus titán rangú társa, középtávon jeleskedik – különösen, ha az ajánlott Venire és Vincere fegyverekkel van felszerelve. Ezek bónusz sebzést okoznak mind a fizikai, mind az energiapajzsok ellen, így Princeps optimális távolságon figyelemre méltóan halálos. Elsődleges védekezési formája a Sztázisgát, de ha a közeli ellenfelek túl merészekké válnak, Princeps másodlagos képességével el is hajíthatja őket.
PRINCEPS Amikor a Hastati már nem elég Nullmező (Elsődleges) : Princeps több Sztázisgát védelmi hatású töltetet hordoz, amelyek mindegyike egy lehűlési idő után visszatöltődik. Minden töltet teljesen elnyeli a kiváltó találat sebzését, és aktiválja a Kvantumzárat – egy olyan állapotot, amely ideiglenesen blokkolja az életerő minden változását, kivéve a közvetlen javításokat. Amint a Kvantumzár véget ér, a Sztázisgát következő töltete a következő találatkor aktiválódik. Gravitációs tolóerő (másodlagos) : A Titán aktivál egy gravitációs eszközt a kiválasztott célponton, egy erős impulzust hozva létre, amely egy bizonyos távolságra hátráltatja az ellenséget. A képességnek több töltete van. Fegyverhelyek 2x Alfa, 2x Béta Tartósság 600 000 Védelmi pontok 150 Mozgási sebesség 50 km/h Sztázisgát-töltések nullmező alatt 6 Null mező időtartama 12 másodperc Nullmező lehűlési ideje 12 másodperc Kvantumzár időtartama 1 másodperc Grav tolóerő töltetek 2 Gravitációs tolóerő lehűlési ideje 9 másodperc
Fegyvernyílás Alfa (Venire) / Béta (Vincere) Speciális effektus Bónusz sebzés fizikai és energiapajzsok ellen Sérülés típusa Robbanóanyag (7 m hatótávolság) Hatótávolság 600 méter Részecskénkénti sebzés TBA (Alfa) / TBA (Béta) Részecskék lövésenként 1 Lövésköz 0,2 mp Lőszer Megszakítás nélküli lőszer-utánpótlás. Túlmelegszik és elveszíti a pontosságát folyamatos tüzelés közben. Újratöltési intervallum Nem alkalmazható Újratöltési összeg Nem alkalmazható
WASP TYPHON: ÚJ, LEGJOBB ÖSSZETÉTEL A jobb önirányítás és a gyorsabb lövedékek sokkal megbízhatóbbá teszik ezt a Typhont az ellenséges támadások megállításában. Közepes távolságból már a harc megkezdése előtt képes megállítani egy verekedő előrenyomulását. VÉGSŐ TYPHON Lámpaoltás
Blackout V2.0 : Typhon három energiatöltetet lő ki a célpontra, sebzést okozva és ideiglenesen letiltva a robot alrendszereit.
Fegyvernyílás Közepes Speciális effektus DoT (3 mp; 500/mp) Sérülés típusa Kinetikus Hatótávolság 600 méter Részecskénkénti sebzés 8320 Részecskék lövésenként 1 Lövésköz 0,4 mp Lőszer 24 Újratöltési intervallum 10 másodperc Újratöltési összeg 24
EGYÉB KIEGÉSZÍTÉSEK DANNY KIBERIA Outburst : Rex ideiglenes sebzésbónuszt kap, ha elveszít egy csomó DoT-t.
EGYENLEGVÁLTOZÁSOK ⚠️ Alább látható az egyensúlyváltozások előzetes listája. Előfordulhat, hogy a 11.6-os esemény előtti utolsó tesztszerver-ülés után még lesznek apróbb módosítások. Amint a lista véglegessé válik, eltávolítjuk ezt a megjegyzést. Ha szeretnéd látni a részletes, heti bontású haladást, kérlek, nézd meg a Discord oldalunkat: https://discord.gg/warrobots T3 FEGYVEREK Láng / Gyújtó / Parázs Sebzés részecskénként:11.3 Frissítés
Az esemény röviddel a frissítés legtöbb platformon történő megjelenése után kezdődik. Az esemény feladatait és jutalmait az Eseményközpontban találod, a fő Hangár nézet bal felső sarkában.
⬆️ Kattints a mai ajánlatokért és ingyenes forrásokért ⬆️
Tapasztald meg az EvoLife lenyűgöző ételeit – mesterek abban, hogy bármit megtermeljenek, amit a szíved kíván, még extrém környezetben is. Az esemény menüjében egy új robot, a Titán, fegyverek és még sok más szerepel! Győződj meg róla saját szemeddel:

Kövesd a közösségi oldalainkat a frissítés alatt további információkért és nagyszerű nyereményjátékokért:
A Stryx a halálos erőt az EvoLife jellegzetes eleganciájával ötvözi. Piercer nehéz számszeríja könyörtelen pontossággal semmisíti meg a távoli ellenfeleket – de vigyázat: mint minden mesterlövész, a Stryx is sebezhető a közelharcban. A csatatér uralásához a Stryx immunis a vakítással és az elfojtással szemben. A végső előny érdekében Ryder Morn pilóta pajzsáttörő képességekkel egészíti ki – tökéletes hab a tetején.

Kémlelek a kis szememmel
ELSŐDLEGES LÁTÁS: Rövid késleltetés után ideiglenesen aktivál két nehézfegyvert, és a képesség teljes időtartama alatt immunis marad az ELNYOMÁS és a VAKÍTÁS hatásokra.

| Fegyverhelyek | 5 x Nehéz |
| Osztály | Orvlövész |
| Tartósság | Kijelentkezés nélkül |
| Mozgási sebesség | TBA km/h |
| Bónusz az MK2-nek | Kijelentkezés nélkül |
| Bónusz az MK3-nak | Kijelentkezés nélkül |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Elsődleges szívkereső

| Fegyvernyílás | Nehéz |
| Speciális effektus | Kijelentkezés nélkül |
| Sérülés típusa | Kijelentkezés nélkül |
| Hatótávolság | TBA m |
| Részecskénkénti sebzés | Kijelentkezés nélkül |
| Részecskék lövésenként | Kijelentkezés nélkül |
| Lövésköz | TBA (meghatározandó) |
| Lőszer | Kijelentkezés nélkül |
| Újratöltési intervallum | TBA (meghatározandó) |
| Újratöltési összeg | Kijelentkezés nélkül |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Az EvoLife legújabb ambiciózus projektje az Atlas Titan. Ez a verekedős robot fejjel előre rohan a csatába, és pusztító támadásokkal lepi meg az ellenséget. Pajzssal és megállíthatatlanul a környező robotokat az égbe emeli, mielőtt brutálisan a földre csapná őket. Nyers tűzerőhöz nehéz sörétes puskákat – Voidot és Chasmet – használ. Broil főnök irányításával az Atlas csökkentett képesség-letöltési időket és megnövelt sebességet kap, igazi páncéltörő csapást mérve az ellenségre.

A gyilkos pillangóhatás
ÉGSÉGI TEHER (Elsődleges): Atlasz a levegőbe emeli a hatótávolságon belüli ellenfeleket, és EMP-hatást alkalmaz, ideiglenesen letiltva képességeiket. Amikor a hatás véget ér, az ellenfelek a földre csapódnak, és sebzést szenvednek.
FELFEKVÉS (Másodlagos): Atlasz egy magas ugrást hajt végre, és aktivál egy további frontális Elnyelő Pajzsot, amely minden irányból védi magát, kivéve hátulról.
PASSZÍV: Az Atlasz két oldalra szerelt Elnyelő Pajzzsal van felszerelve, amelyek a csata során aktívak maradnak. A pajzsok által elnyelt összes sebzés további Titán tartóssággá alakul.

| Fegyverhelyek | 1x Alfa, 2x Béta |
| Szakosodás | Veszekedő |
| Tartósság | Kijelentkezés nélkül |
| Mozgási sebesség | TBA km/h |
| Védelmi pontok | Kijelentkezés nélkül |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Látogatás az eseményhorizontnál

| Fegyvernyílás | Alfa |
| Speciális effektus | Kijelentkezés nélkül |
| Sérülés típusa | Kijelentkezés nélkül |
| Hatótávolság | TBA m |
| Részecskénkénti sebzés | Kijelentkezés nélkül |
| Részecskék lövésenként | Kijelentkezés nélkül |
| Lövésköz | Kijelentkezés nélkül |
| Lőszer | Kijelentkezés nélkül |
| Újratöltési intervallum | Kijelentkezés nélkül |
| Újratöltési összeg | Kijelentkezés nélkül |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
A Mélység visszanéz rád

| Fegyvernyílás | Béta |
| Speciális effektus | Kijelentkezés nélkül |
| Sérülés típusa | Kijelentkezés nélkül |
| Hatótávolság | TBA m |
| Részecskénkénti sebzés | Kijelentkezés nélkül |
| Részecskék lövésenként | Kijelentkezés nélkül |
| Lövésköz | Kijelentkezés nélkül |
| Lőszer | Kijelentkezés nélkül |
| Újratöltési intervallum | Kijelentkezés nélkül |
| Újratöltési összeg | Kijelentkezés nélkül |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Az igazi pörkölőmester
Nehézplating: Újratölti az elsődleges és másodlagos képességeket egy bizonyos Titán tartóssági küszöb elérésekor. 20 másodperces lehűlési idővel rendelkezik.
Gyors keverés: Az Atlasz 15%-kal gyorsabban mozog.
Perzselő pont: Amikor az Atlasz a földre csapja az ellenfeleket, ideiglenes SOKKOLÁS hatást fejt ki rájuk.
Valami igazán különleges vár rád, ami minden War Robots rajongó szívét megdobogtatja – az ikonikus Ravana végre egy félelmetes frissítést kap a saját Ultimate verziójával! A közkedvelt verekedős játék továbbfejlesztett változata jelentős javulást hoz mind a teljesítmény, mind a harci potenciál terén:
Jelentősen megnövelt teljesítménnyel, megnövelt tartóssággal, sebességgel és rövidebb lehűlési idővel rendelkezik jellegzetes képességéhez. A legfontosabb, hogy az Ultimate Ravana Transzcendencia képessége mostantól extra töltettel rendelkezik, így a pilóták gyakrabban válthatnak fázist, és mesteri időzítéssel túljátszhatják az ellenfeleket.
Ha ezt az erőművet felszereled az Ultimate Cryo fegyverrendszerrel, még nagyobb pusztító potenciál nyílik meg, nemcsak megnövelt sebzést biztosítva, hanem szélesebb hatótávolságot is lehetővé téve több ellenség egyidejű lefagyasztását. Ezt a félelmetes felállást egészíti ki Thomas Pear, egy vadonatúj pilóta bemutatkozása. Egyedi képességei értékes extra védelmi pontokat adnak, tovább erősítve a robot szerepét, mint megállíthatatlan frontvonalbeli erő a War Robots arzenáljában.
Transzcendentális!

| Fegyverhelyek | 3x Közepes |
| Osztály | Veszekedő |
| Tartósság | Kijelentkezés nélkül |
| Mozgási sebesség | TBA km/h |
| Bónusz az MK2-nek | Kijelentkezés nélkül |
| Bónusz az MK3-nak | Kijelentkezés nélkül |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Rúgjunk egy kis jeget!

| Fegyvernyílás | Közepes |
| Speciális effektus | Fagy |
| Sérülés típusa | Kijelentkezés nélkül |
| Hatótávolság | TBA m |
| Részecskénkénti sebzés | Kijelentkezés nélkül |
| Részecskék lövésenként | Kijelentkezés nélkül |
| Lövésköz | TBA (meghatározandó) |
| Lőszer | Kijelentkezés nélkül |
| Újratöltési intervallum | TBA (meghatározandó) |
| Újratöltési összeg | Kijelentkezés nélkül |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Egy új kihívó!
Magas őrség: Az aktív képességfázisból való kilépés után Rávana 5 másodpercig Védelmi Pontokat kap.

A klán ranglisták hasonlóan működnek, mint a szokásos személyes ranglisták. Minden tag hozzájárulhat, aki egy esemény kezdete előtt csatlakozott a klánhoz. A regisztráció automatikus – az esemény kezdete után elsőként bejelentkező klántag aktiválja a klán részvételét, rangtól függetlenül. Minden tag hozzáadódik a klán összesített pontjaihoz, és az egyéni hozzájárulások láthatók a többi klántárs számára. Ahhoz, hogy egy tag jutalmat kapjon, legalább az esemény szabályaiban meghatározott minimális pontszámot el kell érnie.

11.2 Frissítés
Az esemény röviddel a frissítés legtöbb platformon történő megjelenése után kezdődik. Az esemény feladatait és jutalmait az Eseményközpontban találod, a fő Hangar nézet bal felső sarkában.
⬆️ Kattints a mai ajánlatokért és ingyenes forrásokért ⬆️
A leggazdagabb marsi frakció bulit csap! Az aranyozás mesterséges nap alatt csillog, nagy üzletek köttetnek egy-két ital mellett, a pilóták pedig szponzorokat keresve keverednek a legkövérebb digitális pénztárcákkal – miközben a 47-es gyár egyre mélyebbre süllyed a mérgező hulladékba. Üdvözlünk a Yan-di Napgálán:

Teljesítsd az eseményt, hogy megszerezd ezt a gyűjthető címet a fiókodhoz:
![]() |
SOLARCH |
Szerezz egy újabb címet a Free-For-All csatákban való részvétellel:
![]() |
GLADIÁTOR |
Teth, egy elkötelezett verekedő, fizikai pajzsok és egy Erőtér-rendszer védi. Hacsak robbanóanyagok nem támadják vagy oldalról érik, az Erőtér nem szenved sérülést, amíg egy külső pajzs meg nem semmisül. Ha egy pajzs elvész, Teth rövid késleltetés után regenerálja azt. Ez a többrétegű védelem kivételesen ellenállóvá teszi a robotot, bár korlátozza a mozgási sebességét.
Bár mobilitása korlátozott, Teth egy egyedi, beépített fegyverrel kompenzálja ezt, amely teleportációs jelzőket lő ki. Amint egy jelző akadályba ütközik vagy eléri a maximális hatótávolságát, aktiválódik, lehetővé téve Teth számára, hogy azonnal a helyére térjen vissza, kivéve, ha a Parancsnok megszakítja az ugrást. A nehéz védelem és a meglepetésszerű pozíciózás ezen kombinációja ideálissá teszi Teth-et az ultraközeli fegyverek használatához.
A Sivatagi Őrző jellegzetes taktikája, hogy lebegő aknákat telepít maga köré, majd egyenesen az ellenség közepébe teleportál, megérkezésükkor pusztító robbanások sorozatát indítva el.

A Yan-di kincsek ünnepélyes őrzője
Homokvihar : Teth egy transzlokátorral ellátott rakétát lő ki. Ha a rakéta ütközik egy ellenséges robottal, egy akadállyal, vagy eléri a maximális hatótávolságát, a transzlokátort elhelyezi, és a robot teleportálni kezd hozzá. Ha a jeladót nem lehet elhelyezni, a robot nem teleportálódik. A jeladó elhelyezése a képesség újbóli felhasználásával megszakítható. A teleportálás után a robot sebzést okoz és EMP-t alkalmaz a körülötte lévő ellenségeken.
Teth Erőtér : A robot védekezése részben blokkolja a beérkező sebzést, a védelem szintje a beérkező sebzés mértékével csökken. Az Erőtér újratöltődik, miután Teth egy bizonyos ideig nem szenved sebzést.
Teth különleges fizikai pajzsok : Teth frissített fizikai pajzsrendszerrel rendelkezik. Egy új pajzs teleportálódik a megsemmisült helyére, ha Teth egy bizonyos ideig nem szenved sérülést.

| Fegyverhelyek | 2x Könnyű, 1x Közepes, 1x Nehéz |
| Szakterületek | Támadó / Sebző Osztó / Verekedő |
| Tartósság | 325 000 |
| Mozgási sebesség | 55 km/h |
| Bónusz az MK2-nek | +10% homokvihar okozta sebzés |
| Bónusz az MK3-nak | +100% pajzs tartósság |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Veszély! Ne közelítsen!
Ezek a fegyverek lebegő aknákat lőnek ki, amelyek ha közvetlenül nem találnak el célpontot, akkor keringeni kezdenek a célpont körül. Amint egy ellenség belép a hatótávolságukba, az aknák beazonosulnak és a célpont felé rohannak, hatalmas sebzést okozva.

| Fegyvernyílás | Könnyű / Közepes / Nehéz |
| Speciális effektus | Lassulás |
| Sérülés típusa | Robbanó |
| Hatótávolság | 150 méter |
| Részecskénkénti sebzés | 7 000 / 9 800 / 11 500 |
| Részecskék lövésenként | 1 |
| Lövésköz | 0,2 mp |
| Lőszer | 15 |
| Újratöltési intervallum | 6 másodperc |
| Újratöltési összeg | 15 |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Acélpáncél
Erőtéren: Nagyobb sebesség
A robot mozgási sebessége megnő, amíg az Erőtér hatás aktív.
Telepítéskor: Tartósság
Ennek a drónnak a képessége növeli a robot tartósságát. A hatás állandó, amíg a drón a robothoz van csatlakoztatva.
Több sebzés EMP-ért
Az ellenség sebzése megnő, ha az EMP hatás érinti őket.
Fizikai pajzs tartóssága
Növeli a fizikai pajzs erejét.

Olyan kitérő, mint maga a sivatagi szél
Homoktánc : A teleportációs jelzőfény használatakor Teth 20%-kal növeli a mozgási sebességét és 10%-kal a fegyversebzést 7 másodpercig.

A 192-es Kardegység közelharci támadása kétszer olyan sokáig tart, mint a nem végső harci képességű társaié. Amint közelharcba ejti az ellenfelet, a győzelem szinte elkerülhetetlen. Repülés, rohanás, csapkodás – ez a robot az agresszív, nagy erejű játékmenet megtestesítője.
A végső vágási teljesítmény
Skyfall Slash : A SWORD 192-es egység szárnyra kap, maga mögött hagyva egy teleportációs jelzőt, felgyorsul, és aktiválja az Elnyelő pajzsot. Repülés közben a robot beépített fegyvere aktív, és az ellenség tartósságának egy bizonyos százalékával egyenlő sebzést okoz. A képesség újraaktiválásakor a robot rohamot hajt végre, és kardjával megtámadja a közeli ellenségeket. Az újraaktiválás csak akkor lehetséges, ha a szükséges távolságon belül célpont van. A képesség lejárta után a robot visszateleportál arra a pontra, ahol a repülését kezdte.
Beépített fegyver hatótávolsága: 500 m
Tartósság Százalékos Sebzés: 2%
Kardvágás hatótávolsága: 500 m

| Fegyverhelyek | 2x Könnyű, 2x Közepes |
| Szakterületek | Támadás / Védekezés / Rabló |
| Tartósság | 357 500 |
| Mozgási sebesség | 55 km/h |
| Bónusz az MK2-nek | Csökkentett képesség lehűlési idő (17 → 15 mp) |
| Bónusz az MK3-nak | Bónusz sebzés a titánoknak (0% → 50%) |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
És így folytatódik a fegyverkezési verseny!

| Fegyvernyílás | Könnyű / Közepes |
| Speciális effektus | Nem alkalmazható |
| Sérülés típusa | Energia |
| Hatótávolság | 500 méter |
| Részecskénkénti sebzés | 4526 (+2% a teljes tartósság) / 7077 (+2,5% a teljes tartósság) |
| Részecskék lövésenként | 1 |
| Lövésköz | 0,3 mp |
| Lőszer | 20 |
| Újratöltési intervallum | 7 másodperc |
| Újratöltési összeg | 20 |
| A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak. | |
Amint a működési kiválóság biztosított, a kiváló tűzerő természetesen következik.
Hőkivonás : Amíg a képessége aktív, a SWORD Unit-190 megnövekedett repülési sebességet és fokozott fegyversebzést kap.

Itt lehet az ideje egy SPF-besorolású festésnek
Egy repülő bástya, melyet a Yan-Di Corporation tervezett az irányított hadviselés csúcsaként. Hatalmas bombázást zúdít az égből, aranyló tűzbe borítva a csatateret. A megmaradó energia lelassítja az ellenséget, és a mesterséges megsemmisítés csapdájába ejti őket.
Naptűz Özönvíz : Lövedékek záporát zúdítja a kiválasztott célpontra egyre bővülő koncentrikus körökben. Minden lövedék egy becsapódási zónát hoz létre landoláskor, idővel sebzést okozva, és LASSÍTÁST alkalmazva a lövedékben lévő ellenfelekre.

Egy Eliminációs Jelentés jelenik meg közvetlenül a robot megsemmisítése után. Megjeleníti az ellenség felépítésének összes kulcsfontosságú elemét, beleértve a választott specializációt, az anyahajót és a drónt. Koppints egyszer a képernyőre a jelentés bezárásához. A következő robot telepítése előtt többször is újra megnyithatod.
A Taktikai Váltás dinamikus forgatókönyveket vezet be a Hadirobotok térképein. Ebben a frissítésben a funkció csak Vegyianyag-kiömlésként jelenik meg a Gyár térképen. A Vegyianyag-kiömlések véletlenszerűen aktiválódnak minden játékmódban a Gyárban, kivéve a Jelzőtűz rohamot és a Nyomást. Figyelmeztetés után a mérgező tócsák túlcsordulnak, végül elárasztják a térkép teljes középső területét. Fontold meg több mobil robot választását, amikor a Gyárban telepítesz a frissítés során!



Ezzel a módosítási körrel célunk, hogy jelentősen növeljük a robotok élettartamát a magasabb kategóriákban. Bár a konkrét újraegyensúlyozási számok és az érintett elemek listája a tesztelés és a visszajelzések alapján változhat, az újraegyensúlyozás alapelvei változatlanok maradnak:
Több mint egy éve szorosan figyelemmel kísérjük a robotok élettartamát. A 11.0-s frissítés óta az átlagos túlélési idők a játékban egészségesnek tartott érték alá csökkentek. Összehasonlításképpen: a 10.0-s frissítés környékén három átlagos, közepes fegyverrel 10-12 másodperc alatt sikerült megsemmisíteni egy védtelen robotot. Jelenleg ugyanez a beállítás mindössze 3-5 másodperc alatt végez egy robottal.
Úgy gondoljuk, hogy a War Robotsnak egy lassú tempójú taktikai lövöldözős játéknak kell lennie, ahol az okos döntéshozatal fontosabb, mint a hirtelen reflexek. Ez az újraegyensúlyozás ezt a víziót kívánja visszaállítani azáltal, hogy több időt ad a játékosoknak a reakcióra, az alkalmazkodásra és a stratégiai harcra.
Az esemény nem sokkal a frissítés megjelenése után kezdődik a legtöbb platformon. Eseményfeladatokat és jutalmakat találhat a fő Hangárnézet bal felső sarkában található Event Hubban.
⬆️ Kattintson a mai ajánlatokért és ingyenes forrásokért ⬆️
Hatalmas lesz a War Robots 11. évfordulója:

Fejezze be az eseményt, hogy megszerezze ezt a gyűjthető címet a fiókjában:
![]() |
HAJTÁSÚ |
Nyerj még egy címet Push csatákban való részvétellel:
![]() |
SZÁLLÍTMÁNYOZÓ |
További információkért és ajándékokért kövesse közösségi médiánkat a frissítés alatt:
A Nuo és a Lio a SpaceTech által megalkotott támogató robotok, amelyek folyamatosan az egekbe emelkednek, hogy újradefiniálják a csapatmunkát a csatatéren. Nuo a támadó szinergiában jeleskedik, erős támadási köteléket teremtve egy szövetségesével. Eközben Lio a védekező szinergiára specializálódott, olyan védőkötést hozva létre, amely növeli a kölcsönös tartósságot. Bár lehet, hogy nem rendelkeznek hatalmas tűzerővel, ezek a robotok ragyognak az új Nanea és Leinani ágyúkkal, amelyek képesek váltani a sebzés típusát. Walter Trommel az élen Nuo és Lio extra védelmet kapnak. Vigyázz!

Séta a fény felé
Fortress Link: A robot felszáll, és számos CounterSuppression töltést kap. Ha egy közeli szövetséges van a célkeresztedben, a Lio kapcsolatot létesít velük, és több CounterSuppression-díjat is alkalmaz rájuk. Minden alkalommal, amikor Lio vagy a kapcsolt szövetséges sebzést szenved, Lio páncélbónuszokat halmoz fel, amelyeket szintén átadnak a szövetségesnek. Amikor a kapcsolat megszakad, a szövetséges elveszti a páncél bónuszokat, de Lio megtartja páncélpontjait.

| Fegyver Slots | 3x közepes |
| Tartósság | 250 000 |
| Mozgási sebesség | 45 km/h |
| Bónusz az MK2-ért | Védelmi pontok max. halom: 10 → 15 Counter Elnyomó töltés: 2 → 3 |
| Bónusz az MK3-ért | Védelmi pontok max. halom: 15 → 25 Counter Elnyomó töltés: 3 → 5 |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
A sötét iker
Siege Link: A robot felszáll, és számos CounterBlind töltetet kap. Ha egy közeli szövetséges a célkereszteden belül van, Nuo kapcsolatot létesít velük, és több CounterBlind-díjat is alkalmaz rájuk. Minden alkalommal, amikor Nuo vagy a kapcsolt szövetséges sebzést okoz, Nuo sebzésbónuszokat halmoz fel, amelyek szintén átkerülnek a szövetségeshez. Amikor a kapcsolat megszakad, a szövetséges elveszti a sebzésbónuszt, de Nuo megtartja saját sebzésnövelőjét.

| Fegyver Slots | 2x közepes, 1x nehéz |
| Tartósság | 190 000 |
| Mozgási sebesség | 55 km/h |
| Bónusz az MK2-ért | Kárbónusz max. halmok: 10 → 15 Counter Blind töltések: 2 → 3 |
| Bónusz az MK3-ért | Kárbónusz max. halmok: 15 → 25 Counter Blind töltések: 3 → 5 |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
A pusztulás örvénylő örvénye.

| Fegyver Slot | Közepes |
| Különleges effektus | DoT (Kinetikus mód), AoE (Energia üzemmód) |
| A sérülés típusa | Kinetikai / Energia |
| Hatótávolság | 600 m |
| Részecskenkénti kár | 1,875 |
| Részecskék lövésenként | 1 |
| Lövési intervallum | 0,1 s |
| Lőszer | 64 |
| Újratöltési intervallum | 5 s |
| Újratöltési összeg | 64 |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
A szirmok csalóka tánca

| Fegyver Slot | Nehéz |
| Különleges effektus | DoT (Kinetikus mód), AoE (Energia üzemmód) |
| A sérülés típusa | Kinetikai / Energia |
| Hatótávolság | 600 m |
| Részecskenkénti kár | 2.625 |
| Részecskék lövésenként | 1 |
| Lövési intervallum | 0,1 s |
| Lőszer | 64 |
| Újratöltési intervallum | 5 s |
| Újratöltési összeg | 64 |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
Dobd el az ütemet, ráadás
Groove : A repülési fázisba lépve aktiválja a szürke tartós védelmet, és másodpercenként megjavítja a robotot és a hozzá kapcsolódó szövetségesét.
Egész nap, egész éjszaka
Twin Gun: A Twin Gun a Nanea puska miniatűr másolata, amelyet kifejezetten az Aopo számára fejlesztettek ki. A kapcsoló lövedékmechanizmus a Twin Gun-t univerzális fegyverré teszi minden ellenség ellen, mivel energiát és kinetikai sebzést is biztosít egyetlen fegyverrel.
Tisztítás: Amikor a robotod Védelmi pontokat vagy Sebzésbuffot kap, az Aopo egy Cleanse effektus veremgel is ellátja.
Levegőben — Páncéllemezek: Az Aopo extra tartóssági pontokat biztosít robotod repülése közben.
Leszálláskor — Aegis: Leszálláskor az Aopo egy Aegis pajzsot lát el a robotoddal, amely aktív, amíg a robot a földön van.
Nehezebb, jobb, gyorsabb, erősebb – Az Ultimate Scorpion a csatatérre tör, hogy még nagyobb káoszt hozza létre. Csakúgy, mint elődje, készen áll arra, hogy hátba szúrja ellenségeit, de ezúttal csökkentett képesség-visszaállítási idővel. Ha azonban a pilóta A5H Sk4R5, akkor lehetőséged lesz azonnal visszaszerezni, ha egy ellenség elesik, miközben a képesség töltődik. A három közepes fegyverrésszel felszerelt Ultimate Scorpion tökéletesen illeszkedik az Ultimate Havocshoz. Fegyverezze fel magát ezekkel a pusztító sörétes fegyverekkel, és robbantsa szét ellenségeit.

Jaj, csíp!
Backstab: A robot felállít egy transzlokátort és teleportál az ellenség mögé, gyorsulást kap, aktiválja védelmi rendszerét és beépített fegyverét, valamint közvetlen sebzést és DoT-t okoz. A képesség másodlagos aktiválása visszateleportálja a robotot a transzlokátorhoz.
DoT: Idővel sebzést okoz az ellenség hajótestében.
| Fegyver Slots | 3x közepes |
| Tartósság | 250 000 |
| Mozgási sebesség | 68 km/h |
| Bónusz az MK2-ért | Bónusz Védelmi Pontok, ha a képesség aktív (80 → 90) Csökkentett képesség-hűtés (16 → 14 mp) |
| Bónusz az MK3-ért | Bónusz Védelmi Pontok, ha a képesség aktív (90 → 100) Csökkentett képesség-hűtés (14 → 12 mp) |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
A Banshee kiáltása

| Fegyver Slot | Közepes |
| Különleges effektus | N/A |
| A sérülés típusa | Szonikus |
| Hatótávolság | 200 m |
| Részecskenkénti kár | 3400 |
| Részecskék lövésenként | 7 |
| Lövési intervallum | 0,2 s |
| Lőszer | 24 |
| Újratöltési intervallum | 1,25 s |
| Újratöltési összeg | 1 |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
Ki vagy te, vándor?
V3N0M R3B00T: A képesség aktiválásakor a robot Aegis pajzsot kap a teleportálás idejére. Ha a pilóta elpusztít egy ellenséget a képesség lehűlése során, az azonnal visszaáll.
Első a védelem

A GAS, más néven Generative Aegis System, egy úttörő védelmi berendezés, amelyet a robotok közepes nyílásaihoz terveztek. A SpaceTech által tervezett csúcstechnológiás tartozék a hagyományos közepes fegyvert egy regeneratív energiapajzsra cseréli, amely páratlan védelmet biztosít a csatatéren, beleértve a robotok védelmét az AoE sérülésektől.
Nem az órámon!
Bizonyos mennyiségű védelmi pontot biztosít egy baráti célpontnak.
Az Event Hub minden lényeges részletet megad a folyamatban lévő eseménnyel kapcsolatban. A fő hangárnézet bal felső sarkában találja.
A Hubbal az eseménypontokat is bevezetjük – ez a kulcs a haladás nyomon követéséhez és az extra jutalmak megszerzéséhez. Szerezze meg őket a Műveleteken és bizonyos egyéb forrásokon keresztül.
Frissítjük a Pilot rendszert, hogy jobban összhangba kerüljön a játék többi elemével. Íme a legfontosabb változások:
Minden Legendás Pilótához hozzárendelnek egy szintet a különleges képességeikből származó robot vagy fegyver alapján. Mivel a közönséges pilóták nem rendelkeznek speciális képességekkel, mindegyiket Tier 1-be sorolják. Azonban, hogy elismerjük korábbi státuszukat, az átalakított verziójuk egyedi megjelenésű lesz. Ez az örökölt Tier 1 portré csak az új rendszerre való áttérés során lesz elérhető.

Ezek az új pilóták később, 11.0-tól válnak elérhetővé az Oktatóközpontban:
Az új Workshop lehetővé teszi az alkatrészek ingyenes gyártását, és tisztább felülettel rendelkezik.
Legfeljebb három gyártási rés van. Egy gyártási ciklus 24 óráig tart, az alkatrész típusától függetlenül. A felhalmozódott alkatrészeket bármikor összegyűjtheti anélkül, hogy megvárná a gyártás befejezését. 24 óra elteltével a slot leállítja az alkatrészek generálását, és új gyártási feladattal töltheti be. A Hirdetés gomb használatával a kiválasztott típusú bónuszkomponenseket kaphatja meg anélkül, hogy ez befolyásolná a folyamatban lévő gyártást.
Ezek az elemek később, 11.0-ig lesznek elérhetőek a Műhelyben:
A frissítés során egy új típusú feladat kerül bevezetésre. A korábbi klánfeladatoktól eltérően az új heti kihívások nyomon követik az összes klántag előrehaladását, ami együttes erőfeszítést igényel. A feladat befejezése után a jutalmat a klán minden tagja megkapja, és minden tag egyenlő jutalmat kap.
Megjegyzés: Legalább 7 napig tagnak kell lenned egy klánban, mielőtt megkaphatod a klán feladatait.
Róma készen áll az ünneplésre!




A naplementék a Carrieren még csodálatosabbá válnak.




Bjorn egy titán vadállata. Az EvoLife olyan gépet készített, amely zökkenőmentesen ötvözi az erőt és az eleganciát. A Bjorn két dinamikus módot kínál: A Sphere Stance maximalizálja a védelmet, fokozza a gyorsulást, és folyamatosan sebzi a közeli ellenségeket, míg a Bear Stance hozzáférést biztosít a pusztító fegyverekhez és egy védő Aegis Shieldhez. Amikor Huginn és Muninn Bjorn vállán ül, ellenségek hordái között fog verekedni, sebzést láncolva köztük. És Sigrid Solmerrel a fedélzeten Bjorn mindkét álláspontja tovább erősödik.
Fájdalmat mosolyogva tűr

SHAPESHIFT (elsődleges): A Titan két üzemmód között vált. A Sphere Stance-ben egy védőmagot aktivál, amely csökkenti az összes bejövő sebzést, és folyamatosan sebzi maga körül. A Bear Stance-ben a Titán tüzelhet felszerelt fegyvereiből, és ideiglenes Aegis pajzsot kap.
Ball Damage Reduction: 85% (600 Defense Point)
FEROCITY (Másodlagos):
Gömbállás: A Titán egy rövid sebességnövekedést kap.
Bear Stance: A Titán egy védelmi rendszert aktivál, amelyet nem lehet enyhíteni, de mozdulatlanná válik.
Gömb sebességnövelés: +60%
Medve Védelmi érték: 75%
Lehűlés: 10 mp
| Fegyver Slots | 2x alfa, 2x béta |
| Szakosodás | Tartály |
| Tartósság | 900 000 |
| Mozgási sebesség | 45 km/h |
| Védelmi pontok | 220 |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
GO A SZEMÉRT!

A fegyver erőteljes energiaáramot irányít a célpontra. Ha több ellenség is van a közelben, a halálos energia célpontról célpontra ugrik, és a kezdeti áldozat szenvedi el a legtöbb sebzést. A magányos ellenség több sebzést kap, elnyeli az ütés teljes erejét. A fegyver a Lock-Down-t is felhalmozza az érintett robotokon, hogy hosszabb ideig tartsa őket a területen.
| Fegyver Slot | Alpha |
| Különleges effektus | Lezárás |
| A sérülés típusa | Energia |
| Hatótávolság | 350 m, 150 m ricochet |
| Részecskenkénti kár | 5800 |
| Részecskék lövésenként | 1 |
| Lövési intervallum | 0.1 |
| Lőszer | 60 |
| Újratöltési intervallum | 7 |
| Újratöltési összeg | 60 |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
Soha többé! Vagy... csak többet?

| Fegyver Slot | Beta |
| Különleges effektus | Lezárás, lánc |
| A sérülés típusa | Energia |
| Hatótávolság | 350 m, 150 m ricochet |
| Részecskenkénti kár | 4000 |
| Részecskék lövésenként | 1 |
| Lövési intervallum | 0.1 |
| Lőszer | 60 |
| Újratöltési intervallum | 7 |
| Újratöltési összeg | 60 |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
A lejátszási listája? Heavy metal
A hangulata? Tiszta pusztítás

Medvebőr : Megnövelt védelem a medve védekező állása ellen
Szellem ereje : +13% a tartóssághoz
Vas markolat : Amíg labda formában van, a Titán beépített fegyverzete alkalmazza a Lock-Down effektust
Valhalla legszebb virága

A kozmosz végtelen kiterjedésében suhanva a Bifröst kibontja ragyogó szirmait, az edény áthidalja a túlélés és a feledés közötti szakadékot. A csillagok közti suttogás árulkodik annak eredetéről, amelyet az EvoLife csillagfényes kézművesei alkottak meg, akik az istenek hídját próbálták újjáépíteni. Ez az égi hajó egyszerre mentőöv és az egység szimbóluma a hatalmas űrben. Amikor a szövetségesek akadoznak, a Bifröst energiája védőgátakká egyesül, mint a mitikus híd töredékei, megvédve a parancsnokokat és robotjaikat a bajtól.
Sugárzó fátyol : A legújabb nanotechnológiával átitatott, ragyogó fény fátyla védőburkolatot hoz létre a robot páncéllemezei körül, erősebbé téve azokat, és 10 köteg védelmi pontot ad hozzá, megszorozva az egy halomban lévő pontok számával. Amikor a halmok elérik a csúcsot, a védelmi rendszer néhány másodpercre aktiválódik, majd feloldódik, és a végén alkalmazza a CLEANSE hatást. A robot egyik védelmi pontja sem csökkenthető, amíg az anyahajó képessége aktív.
Vissza akarja adni a sebzést az ellenségnek? A Leech a tökéletes robot a munkához!
Az Ultimate Leech a következő szintre emeli a sebzésláncolást – még a klasszikus verziót is felülmúlva. Párosítsa az Ultimate Tulumbákkal a maximális hatás érdekében! Míg az eredeti Tulumbákat alacsony kategóriás fegyvereknek tekintették, sokan még mindig emlékeznek pusztító rakétaröplabda- és AOE-sebzéseikre. Megőriztük ezeket a jellegzetes jegyeket, miközben a Tulumbákat T4-re frissítettük Ultimate formájában. Ezek a fegyverek egy erőteljes új funkcióval rendelkeznek: minél tovább tüzel, és minél alacsonyabb a lőszer, annál több sebzést okoz!
Kár átirányítása 2019 óta

Repulse: A pióca aktiválja a védekező rendszert, és elnyeli a sebzés nagy részét. Ha ellenség van a robot látókörében, a Leech kapcsolatot létesíthet vele, és a beérkező sebzés egy részét rá irányíthatja. Ez a védekezés nem mérsékelhető.
Sebzéscsökkentés: 90% (900 Védelmi pont)
Átirányított sebzés: 35%
Időtartam: 9 mp.
Lehűlés: 14 mp.
Hatótávolság: 500 m.
| Fegyver Slots | x4 Közepes |
| Osztály | TBA |
| Tartósság | TBA |
| Mozgási sebesség | TBA |
| Bónusz az MK2-ért | TBA |
| Bónusz az MK3-ért | TBA |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
Rakétabarrage bejövő!

| Fegyver Slot | Közepes |
| Különleges effektus | Zárótűz |
| A sérülés típusa | Robbanás |
| Hatótávolság | 500 m |
| Részecskenkénti kár | TBA |
| Részecskék lövésenként | TBA |
| Lövési intervallum | TBA |
| Lőszer | TBA |
| Újratöltési intervallum | TBA |
| Újratöltési összeg | TBA |
| A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak. | |
Nézz vissza, ha arrafelé mész

Iron Will : Leech részben helyreállítja a tartósságot, és további tartósságot biztosít, ha kritikus szintre esik.
Mostantól minden csatában használhatod az összes nyitott Hangárfedélzetedet! A szabályok változatlanok – legfeljebb 5 robotot és 1 titánt vethetsz be egy csatában –, de most az összes kedvenc robotodat elhelyezheted, és bármelyiket kiválaszthatod. Itt az ideje, hogy néhány extra Snipert helyezz el a tartalék Hangárodba!

A 2024-es összefoglalóban bejelentett egyik nagy változás az Operation Rework volt.
Az Operations ismét két sor ingyenes és prémium jutalmat kínál. A felhasználói felületet is átdolgoztuk, így ugyanazon a képernyőn könnyedén elérheti és ellenőrizheti azokat a feladatokat, amelyek tapasztalatot adnak az adott művelethez.
További információ bejelentésre kerül.

Külön hangerőszabályzók találhatók a Játékzene, a Hangeffektusok, az Interfész hangjai és a Fő hangerő beállításainál.
A sérülések visszajelzési rendszere mostantól valós idejű információkat jelenít meg az okozott sebzésről és az eltalált tárgy típusáról (pl. Tartósság vagy Pajzsok). A pajzstípusok színkóddal vannak ellátva: sárga az Aegis, lila az Absorber, szürke a fizikai és piros a tartósság.

Ezek a robotok és fegyverek szintje T4-ről T3-ra változott a magasabb ligákban nyújtott teljesítményük miatt.
Ao Jun, Deathwing Ao Jun
Ares, Eldritch Ares
Behemoth, Ardent Behemoth
Blitz, Ardent Blitz
Hades, Imperial Hades, Composite Hades
Fenrir, Giftbringer Fenrir, Cryptic Fenrir
Invader, Arachnid Invader
Leech, Frozen Spiróc, Phantomab Sleech
, Phanhanhan
Avalanche, Freedom Avalanche
Fainter, Gothic Fainter
Glacier, Cryo, Rime, Sinister Glacier, Sinister Cryo, Skydriver Cryo, Sinister Rime
Puncher
Redeemer, Cryptic Redeemer
Skadi, Snaer, Hel, Teremok Snaer, Freedom Skadi, Inc. Helmoker Skadi
, Terecalin Helmoker Skadi, Corrupted Skadi Scald, Augmented Scald, Warrior Scorcher, Dread Incinerator
Viper, Ardent Viper, Candy Viper
Volt, Weber, Gauss, Solid Gauss

Dux
Csökkentett kísérőbot-sebzés (-50%)
Megnövelt kísérőbot-pontosság
Csökkentett bónusz a mozgási sebességhez a Mastermind-től (40% → 20%)
Condor
megnövelte az égi hang időtartamát (12 → 14 mp)
megnövelt MK3 bónusz a Titánok elleni sebzésre (x1,5 → x 1,9)
Csökkentette a zöld és szürke tartósság mértékét 1 pajzs elvesztésével, miközben a Celestial Voice aktív (60% → 25%)
Csökkentett hangsebességű beépített fegyver,
miközben a Celestial sebzése 40% (50 → 35 km/h)
Bagliore
megnövelt tartósság (+15%),
csökkentett transzlokátor (villogó menekülés) élettartama (30 → 20 mp)
A Raptor
megnövelt üstökös fröccsenési időtartama (5 → 7 mp)
Megnövelt tartósság (+15%)
Csökkentette a reflektor által blokkolt sebzés mértékét (60% → 40%)
Csökkentette a reflektor által visszaadott sebzés mértékét (30% → 15%)
Csökkentett ugrási távolság és magasság
Megjegyzés : Az Comet Splash korábbi leírása hibás volt. A Raptor a bejövő sebzés 60%-át blokkolta, miközben a képességét használta, és nem 70%-át, ahogy a leírása sugallta. A Reflektor a bejövő sebzés 30%-át is visszaadta 20% helyett .
Pathfinder
csökkentett nyomtávhűtés (12 → 10 mp)
Csökkentett tartósság (-25%)
Csökkentett mozgási sebesség (50 → 47 km/h)
Nemezis
megnövelte a Retribution Absorber fázisának időtartamát (2 → 4 mp)
Megnövekedett beépített fegyversebzés (+7%)
Növelte az Absorber által nyújtható bónuszsebzés határát (+7%)
Raven
Reduced Double Jump hűtés (18 → 16 mp/töltés)
Megnövelt tartósság (+10%)
Spectre
Megnövelt mozgási sebesség (53 → 55 km/h)
Csökkentett süllyedési lehűlés (20 → 18 mp)
Tyr
Assault mód: Megnövelt fizikai pajzs tartósság (+10%)
Javítási mód: Megnövelt javított tartósság (+6%)
Rayker
megnövelt tartósság (+13%),
csökkentett pillantás lehűlés (10 → 9 mp töltésenként)
Az üldöző
megnövelt mozgási sebességű bónusz a Hunttól (33% → 37%)
Haechi
megnövelt támasztóképesség (+12%),
nagyobb tartósság (+7%)
Strider
Reduced Dash hűtés (10 → 9 mp töltésenként)
Bulgasari
Megnövelt fizikai pajzs tartósság (+10%)
Megnövelt tartósság (+13%)
Nether
Megnövelt sebzési bónusz a Quake miatt (10% → 20%)
Megnövekedett mozgási sebesség (53 → 55 km/h)
Mauler
megnövelt tartósság (+10%)
Megnövelt mozgási sebesség (40 → 42 km/h)
Csökkentett védelmi pontok (250 → 200 teljes korszerűsítés esetén)
Csökkentett a Hook effektus időtartama, amely alatt a bejövő sebzés DoT-vé alakul (10 → 6 mp)
Csökkentett ellenállás a DoT sebzéssel szemben (75% → 50%)
Bersagliere
csökkentett visszaugrási hűtés (7 → 4,5 mp)
Megnövelt beépített fegyversebzés (+30%)
Csökkentett tartósság (-35%)
Csökkentett sebzési bónusz a fáradtság hatása miatt (x2 → 1,2)
Csomópontok
csökkentett ártalmatlanítási lehűtése (15 → 13 mp)
Növelte az önmagára javított tartósság mértékét (Aktív támogatás) (1% → 9%)
Növelte a szövetségeseknek javított tartósság mértékét (aktív támogatás) (5% → 6% másodpercenként)
Arthur
megnövelt tartósság (+15%)
Megnövekedett fizikai pajzs tartósság (+8%)
megnövekedett védelmi pontok (170 → 185 teljesen korszerűsítve)
Bástya
Megnövekedett sebzés az erőtérből (Öntés) (+12%)
Az összes fizikai pajzs tartóssága, kivéve a hátoldalon lévő 2-t (+6%)
Növelte az egyes megsemmisült pajzsok javított tartósságának mértékét (pajzscsere) (40 000 → 45 000 teljesen frissítve)
Newton
Megnövelt mozgási sebesség (41 → 43 km/h)
Megnövekedett beépített fegyversebzés (+10%)
Éter
megnövelt Skyward időtartam (10 → 12 mp)
Megnövelt tartósság (+7%)
Sirus
A Remote Assault torony megnövekedett sebzése (mind kihelyezett, mind kivett állapotban) (+15%)
Növelte a Remote Restore torony által kijavított tartósság mértékét, amíg nincs kihelyezve (5% → 6% kullancsonként)
Megnövekedett tartósság (+9%)
Smite, Fegyelem
Megnövekedett sebzés (+5%)
Megnövekedett fröccsenési sugár (3 m → 7 m)
Csökkentett BLASTCHARGE felhalmozódás (44 → 20 találatonként)
Megnövekedett újratöltési idő (4 → 8 mp)
Üvöltő, Screamer, Growler
Megnövelt sorozatfelvételi intervallum (0,65 → 1,3 mp)
Aramis, Porthos, Athos
Növelte a javításként visszatérített károk összegét (30% → 40%)
Csökkentett kár (-15%)
Hurrikán, dűne
Megnövekedett sebzés (+20%)
Csökkentett hatótávolság (1100 m → 600 m)
Snaer, Skadi, Hel
Megnövekedett FREEZE felhalmozódás (+5%)
Megnövekedett sebzés (+8%)
Karom, állkapocs, talon
Fokozott sebzés (+7%)
Forrázás, perzselő, égetőmű
Megnövekedett robbanás okozta kár (+6%)
Cudgel, Buzogány, Kalapács
Csökkentett lövedék diszperzió (-6%)
Megnövekedett BLAST felhalmozódás (+5%)
Ksiphos, Labrys, Cestus
Fokozott sebzés (+10%)
Lándzsa
megnövelt sebzésbónusz az egymást követő lövésekből (x1 | x 1,3 | x1,9 → x1 | x 1,6 | x2,2)
Halványabb
Csökkentett lövésköz (0,15 → 0,13 mp)
Megnövekedett sebzés (+12%)
Anguisher, Ruiner
Idővel megnövekedett sebzés (400 → 600 másodpercenként)
Csökkentett sebzés (-30%)
Fokozott vízszintes részecskediszperzió (+25%)
Fokozott függőleges részecskediszperzió (+33%)
Csökkent DoT időtartam (10 → 4 mp)
Vendicatore
Megnövekedett sebzés (+20%)
Megnövekedett újratöltési idő (6 → 15 mp)
Inferno, Pyro
Csökkentett idő, mielőtt a fegyver elkezd lehűlni (5 → 4 mp)
Csökkentett sebzés (-25%)
Tumultus, Discordia
Megnövelt újratöltési időköz (1 → 2 mp)
Bulava, Kisten
Megnövelt fröccsenési sugár (7,5 m → 10 m)
Megnövekedett sebzés (+10%)
Grom, Squall
Csökkentett újratöltési idő (Grom: 16 → 13 mp) (Squall: 24 → 21 mp)
Megnövekedett sebzés (+12%)
Pascal
megnövelte a [Küszöbben: Fix%] által javított szürke tartósság mennyiségét (7% → 8% teljesen frissítve)
Az [On Kill/Assist: Bonus Damage] képességet egy új szerelő váltja fel. A Pascal 10%-os bónuszt biztosít a sebzésért mindaddig, amíg a robot Heavy Armor Plates (Curie) páncéllemezekkel rendelkezik.
Csökkentette a védelmi pontok számát [On Threshold: Resist] értékről (100 → 50)
Kereső
csökkentett [kvantumérzékelő] sugara (350 m → 250 m teljesen frissítve)
Megjegyzés: Javítjuk azt a hibát is, amely lehetővé tette a [Counterblind] számára, hogy 5 másodpercenként aktiválódjon a képességleírásban leírtak szerint 20 másodpercenként.
Shai
megnövelte a [On Damage Done: Defense] által biztosított védelmi pontok számát (+2 150 000 sebzésenként)
Megnövelt bónusz a mozgási sebességhez [On Low Durability: Speed] értékről (7 → 9 km/h)
A Last Stand mostantól 80%-os tartóssággal aktiválódik 35% helyett.
A szem
csökkentett [On Drone Shooting: Deathmark] lehűlés (20 → 17 mp)
Megnövekedett beépített fegyversebzés (+10%)
Persephone
megnövelte a [Persephone's Heal] által javított tartósságot (800 → 900 másodpercenként)
A köd
megnövelte az elnyelő időtartamát [On High Damage: Absorber] értékről (1 → 2 mp)
Növelte a tartósság mértékét, amelyet a [Nagy sérülésen: Javítás] javított (+7%)
Willa Owe (Dux)
STEALTH a Puppet Master képességből most csak 5 másodpercig tart.
Avalon
Növelte a visszaállított zöld tartósság mennyiségét (10% → 15%)
Csökkentette a visszaállított szürke tartósság mennyiségét (15% → 7%)
Csökkentette a felvitt TISZTÍTÁS halmok mennyiségét (15 → 5)
Néző
Megnövekedett kár (+20%)