11.6 Frissítés

ESEMÉNY: KEGYETLEN, MELEG TÉL Az esemény december 9-én kezdődik. Jelentkezz be naponta az esemény kezdetén, hogy ingyenes jutalmakat igényelhess a hangárodban található eseményközpontban! ⬆️ Kattints a mai ajánlatokért és ingyenes forrásokért ⬆️ Kegyetlen szelek süvítenek a Yamantau csúcsai között, mégis a robotod motorja melegen tartja a pilótafülkét. Dőlj hátra és élvezd a pillanatot – a lövedékek hamarosan kalapálni kezdik a páncélt: A Yamantau szezonális változata Új robot: Hastatus Új robotfegyverek: Gladius (L), Pilum (M) Új különkiadások: Blaze Hastatus, Gladius, Pilum Új Titán: Princeps Új Titán fegyverek: Venire (Alfa), Vincere (Béta) Új végső: Wasp Typhon Új pilóták: Lucius Palma (Hastatus), Vorren Kaal (Princeps), Danny Kiberia (Rex) Egyenlegváltozások Teljesítsd az eseményt egy gyűjthető cím megszerzéséhez: KANDALLÓMELEGÍTŐ
HASTATUS: ÚJ ROBOT ÉPÍTÉS Egy középtávú sebzésosztó, amely újfajta védekezésre támaszkodik, hogy ellenálljon az erősebb ellenfelek nyomásának. A Kvantumzár effektus által biztosított ideiglenes sebezhetetlenségnek köszönhetően Hastatus elég sokáig védtelen maradhat és látótávolságban maradhat ahhoz, hogy szinte bármilyen ellenállást áttörjön. Két beépített fegyver tovább erősíti tűzerejét. HASTATUS A hercegek megnyugodhatnak. Majd mi boldogulunk egyedül. Sztázisgát (passzív) : A Hastatus több Sztázisgát védelmi hatású töltetet hordoz, amelyek mindegyike egy lehűlési idő után visszatöltődik. Minden töltés teljesen elnyeli a kiváltó találat sebzését, és aktiválja a Kvantumzárat – egy olyan állapotot, amely ideiglenesen blokkolja az életerő minden változását, kivéve a közvetlen javításokat. Amint a Kvantumzár véget ér, a Sztázisgát következő töltete a következő találatkor aktiválódik. Flakstorm (aktív) : A Hastatus aktiválja a beépített rakétavetőjét és újratölti a beépített géppuskáját. A géppuska rövid sebzésnövelést is kap. Fegyverhelyek 1x Nehéz, 2x Könnyű Tartósság 270 000 Mozgási sebesség 58 km/h Szakterületek Támadás / Védekezés / Sebzésosztó Sztázisgát díjak (újratöltési sebesség) 3 (12 mp; mind a 3 töltés egyszerre töltődik vissza) Kvantumzár időtartama TBA mp Flakvihar lehűlési ideje 10 másodperc Flaksstorm géppuska sebzési bónusz 20% Flaksstorm rakétavető sérülése 7200 Bónusz az MK2-nek Csökkentett Flakstorm újratöltési idő Bónusz az MK3-nak További sztázisgát-töltések
Jogi nyilatkozat: A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. A játékbeli tárgyakról (beleértve a statisztikákat, képességeket és egyéb jellemzőket) megadott információk csak tájékoztató jellegűek. A tényleges játékbeli paraméterek változhatnak a fejlesztésektől, az egyensúlyváltozásoktól vagy a jövőbeli frissítésektől függően. Az ábrák és leírások javításának és módosításának jogát fenntartjuk. Eltérés esetén a játék élő verziója az irányadó.
GLADIUS / PILUM Egy jó kombináció az ellenséges pajzsok leküzdésére
Fegyvernyílás Könnyű (Gladius) / Nehéz (Pilum) Speciális effektus Robbanás Sérülés típusa Robbanóanyag (10 m hatótávolság) Hatótávolság 600 méter Részecskénkénti sebzés 3000 (könnyű) / 10 000 (nehéz) Részecskék lövésenként 1 Lövésköz 0,137 mp Lőszer 20 Újratöltési intervallum 5 másodperc Újratöltési összeg 20
Jogi nyilatkozat: A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. A játékbeli tárgyakról (beleértve a statisztikákat, képességeket és egyéb jellemzőket) megadott információk csak tájékoztató jellegűek. A tényleges játékbeli paraméterek változhatnak a fejlesztésektől, az egyensúlyváltozásoktól vagy a jövőbeli frissítésektől függően. Az ábrák és leírások javításának és módosításának jogát fenntartjuk. Eltérés esetén a játék élő verziója az irányadó.
LUCIUS PALMA Igen, ez egy Pilum kör. Confractus : A Flakstorm aktiválása rövid ideig Pajzstörő hatást biztosít Hastatusnak.
Terebrare : Pilum és Gladius megkerülik a célpont Védelmi Pontjainak egy részét.
PRINCEPS: ÚJ TITAN ÉPÍTÉS Princeps, Hastatus titán rangú társa, középtávon jeleskedik – különösen, ha az ajánlott Venire és Vincere fegyverekkel van felszerelve. Ezek bónusz sebzést okoznak mind a fizikai, mind az energiapajzsok ellen, így Princeps optimális távolságon figyelemre méltóan halálos. Elsődleges védekezési formája a Sztázisgát, de ha a közeli ellenfelek túl merészekké válnak, Princeps másodlagos képességével el is hajíthatja őket. PRINCEPS Amikor a Hastati már nem elég Nullmező (Elsődleges) : Princeps több Sztázisgát védelmi hatású töltetet hordoz, amelyek mindegyike egy lehűlési idő után visszatöltődik. Minden töltet teljesen elnyeli a kiváltó találat sebzését, és aktiválja a Kvantumzárat – egy olyan állapotot, amely ideiglenesen blokkolja az életerő minden változását, kivéve a közvetlen javításokat. Amint a Kvantumzár véget ér, a Sztázisgát következő töltete a következő találatkor aktiválódik. Gravitációs tolóerő (másodlagos) : A Titán aktivál egy gravitációs eszközt a kiválasztott célponton, egy erős impulzust hozva létre, amely egy bizonyos távolságra hátráltatja az ellenséget. A képességnek több töltete van. Fegyverhelyek 2x Alfa, 2x Béta Tartósság 600 000 Védelmi pontok 150 Mozgási sebesség 50 km/h Sztázisgát-töltések nullmező alatt 6 Null mező időtartama 12 másodperc Nullmező lehűlési ideje 12 másodperc Kvantumzár időtartama 1 másodperc Grav tolóerő töltetek 2 Gravitációs tolóerő lehűlési ideje 9 másodperc
Jogi nyilatkozat: A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. A játékbeli tárgyakról (beleértve a statisztikákat, képességeket és egyéb jellemzőket) megadott információk csak tájékoztató jellegűek. A tényleges játékbeli paraméterek változhatnak a fejlesztésektől, az egyensúlyváltozásoktól vagy a jövőbeli frissítésektől függően. Az ábrák és leírások javításának és módosításának jogát fenntartjuk. Eltérés esetén a játék élő verziója az irányadó.
VENIRE / VINCERE Egyenes út a győzelemhez Fegyvernyílás Alfa (Venire) / Béta (Vincere) Speciális effektus Bónusz sebzés fizikai és energiapajzsok ellen Sérülés típusa Robbanóanyag (7 m hatótávolság) Hatótávolság 600 méter Részecskénkénti sebzés TBA (Alfa) / TBA (Béta) Részecskék lövésenként 1 Lövésköz 0,2 mp Lőszer Megszakítás nélküli lőszer-utánpótlás. Túlmelegszik és elveszíti a pontosságát folyamatos tüzelés közben. Újratöltési intervallum Nem alkalmazható Újratöltési összeg Nem alkalmazható
Jogi nyilatkozat: A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. A játékbeli tárgyakról (beleértve a statisztikákat, képességeket és egyéb jellemzőket) megadott információk csak tájékoztató jellegűek. A tényleges játékbeli paraméterek változhatnak a fejlesztésektől, az egyensúlyváltozásoktól vagy a jövőbeli frissítésektől függően. Az ábrák és leírások javításának és módosításának jogát fenntartjuk. Eltérés esetén a játék élő verziója az irányadó.
VORREN KAAL A több páncél sosem árt. Grav Lock : A Grav Thrust lassítást alkalmaz az érintett célpontra.
Iron March : Princeps bónuszt kap a mozgási sebességéhez.
Stasis Reserve : A Null Field további Stasis Barrier tölteteket biztosít.
WASP TYPHON: ÚJ, LEGJOBB ÖSSZETÉTEL A jobb önirányítás és a gyorsabb lövedékek sokkal megbízhatóbbá teszik ezt a Typhont az ellenséges támadások megállításában. Közepes távolságból már a harc megkezdése előtt képes megállítani egy verekedő előrenyomulását. VÉGSŐ TYPHON Lámpaoltás Blackout V2.0 : Typhon három energiatöltetet lő ki a célpontra, sebzést okozva és ideiglenesen letiltva a robot alrendszereit.
EMP : Blokkolja az ellenség képességének és aktív moduljának aktiválását.
Lockdown : Mozgásképtelenné teszi az ellenséget.
Suppression : Csökkenti az ellenség sebzését. Fegyverhelyek 4x Közepes Tartósság 283 000 Mozgási sebesség 70 km/h Áramszünet lehűlési ideje 8 másodperc Sötétítési hatás időtartama 7 másodperc Bónusz az MK2-nek Csökkentett képesség lehűlési idő; ideiglenes bónusz a mozgási sebességhez képességhasználatkor Bónusz az MK3-nak Tovább csökkentett képesség lehűlési idő; ideiglenes bónusz fegyversebzésre képességhasználatkor

Jogi nyilatkozat: A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. A játékbeli tárgyakról (beleértve a statisztikákat, képességeket és egyéb jellemzőket) megadott információk csak tájékoztató jellegűek. A tényleges játékbeli paraméterek változhatnak a fejlesztésektől, az egyensúlyváltozásoktól vagy a jövőbeli frissítésektől függően. Az ábrák és leírások javításának és módosításának jogát fenntartjuk. Eltérés esetén a játék élő verziója az irányadó.
VÉGSŐ Darázs A végső csípést nyújtja Fegyvernyílás Közepes Speciális effektus DoT (3 mp; 500/mp) Sérülés típusa Kinetikus Hatótávolság 600 méter Részecskénkénti sebzés 8320 Részecskék lövésenként 1 Lövésköz 0,4 mp Lőszer 24 Újratöltési intervallum 10 másodperc Újratöltési összeg 24
Jogi nyilatkozat: A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. A játékbeli tárgyakról (beleértve a statisztikákat, képességeket és egyéb jellemzőket) megadott információk csak tájékoztató jellegűek. A tényleges játékbeli paraméterek változhatnak a fejlesztésektől, az egyensúlyváltozásoktól vagy a jövőbeli frissítésektől függően. Az ábrák és leírások javításának és módosításának jogát fenntartjuk. Eltérés esetén a játék élő verziója az irányadó.
GLÓRIA PUTNAM A legjobbaktól tanulva : Typhon ideiglenes bónuszt kap a mozgási sebességéhez és a sebzéséhez, valamint a Pajzstörő hatását a képesség aktiválásakor.
Saját találmány : A Darázs tűzgyorsasága megnő.
EGYÉB KIEGÉSZÍTÉSEK DANNY KIBERIA Outburst : Rex ideiglenes sebzésbónuszt kap, ha elveszít egy csomó DoT-t.
Aggravate : Elox és Murix pontossága megnőtt.
EGYENLEGVÁLTOZÁSOK ⚠️ Alább látható az egyensúlyváltozások előzetes listája. Előfordulhat, hogy a 11.6-os esemény előtti utolsó tesztszerver-ülés után még lesznek apróbb módosítások. Amint a lista véglegessé válik, eltávolítjuk ezt a megjegyzést. Ha szeretnéd látni a részletes, heti bontású haladást, kérlek, nézd meg a Discord oldalunkat:  https://discord.gg/warrobots T3 FEGYVEREK Láng / Gyújtó / Parázs Sebzés részecskénként:
▸ Könnyű: 718 → 600
▸ Közepes: 1050 → 920
▸ Nehéz: 1362 → 1150 Felvételi intervallum: 0,05 → 0,07 s Lőszer: 200 → 230 Távolság: 7 → 8 m Márki / Huszár / Dragonyos Sebzés részecskénként:
▸ Könnyű: 6765 → 3800
▸ Közepes: 8690 → 4900
▸ Nehéz: 19250 → 13500 Újratöltési intervallum:
▸ Könnyű: 1,5 → 1,25 s
▸ Közepes: 1,5 → 1,25 s
▸ Nehéz: 3 → 2,5 s Vízszintes szórás: +33,33% Függőleges szórás: +33,33% Lavina Részecskénkénti sebzés: 3940 → 4300 Újratöltési intervallum: 2 → 4 s Újratöltési küszöb: 15 → 7 (lőszer) Lőszer: 24 → 12 Megváltó Részecskénkénti sebzés: 7122 → 5030 Burst intervallum: 0,9 → 1,2 s Kitörés időtartama: 4 → 5 (részecskék) Lőszer: 32 → 35 Újratöltési mennyiség: 32 → 35 Vízszintes szórás: +33,33% Függőleges szórás: +33,33% Lökésvonat Részecskénkénti sebzés: 5426 → 5620 Lőszer: 5 → 4 Újratöltési mennyiség: 5 → 4 Maximális töltet: 5 → 4 (lőszer) Újratöltési küszöb: 4 → 3 (lőszer) Lyukasztóár Részecskénkénti sebzés: 3395 → 4200 Felvételi intervallum: 0,08 → 0,12 s Lőszer: 40 → 20 Célpontra leadott blokkolás felhalmozódása: +45% Vipera Felvételi intervallum: 0,1 → 0,16 s Gyorsulás: -50% DoT stackenkénti sebzés: 134 → 170 TITÁNOK Atlasz Elülső pajzs effektív időtartama: 12 → 7 s Beépített fegyversebzés részecskénként: 50 000 → 65 000 Nehéz bevonat (Chef Grill) tartóssági küszöbérték: 15% → 40% Heavy Plating (Chef Broil) lehűlési idő: 20 → 30 s Mauler Tartósság: 825 000 → 660 000 Mozgási sebesség: 42 → 40 km/h Sötét Fény Lassítási Erő: +25% Sötét Fény Haláljegy ereje: +12,5% Sötét Fény újratöltési ideje: 15 → 13 mp Horog lehűlési ideje: 15 → 20 s DoT-nak okozott kár átalakításának időtartama: 4 → 2,5 s DoT ellenállás: 30% → 25% Stabilizációval eltávolított DoT-kötegek mennyisége (Nina Kessler): 20 → 10 Bersagliere Tartósság: 552 500 → 650 000 Védelmi pontok: 200 → 220 Fáradtsági lövés sebzése: 20 250 → 17 300 Fáradtságlövés sebzésbónusza: 20% → 10% Bónusz sebzés nagy távolságú lövésekért: 60% → 20% Eiffel-torony Bónusz sebzés a Canonnier által aktivált helyekért: 25% → 10%

11.3 Frissítés

 

ESEMÉNY: Finom hullámon

Az esemény röviddel a frissítés legtöbb platformon történő megjelenése után kezdődik. Az esemény feladatait és jutalmait az Eseményközpontban találod, a fő Hangár nézet bal felső sarkában.

⬆️ Kattints a mai ajánlatokért és ingyenes forrásokért ⬆️

Tapasztald meg az EvoLife lenyűgöző ételeit – mesterek abban, hogy bármit megtermeljenek, amit a szíved kíván, még extrém környezetben is. Az esemény menüjében egy új robot, a Titán, fegyverek és még sok más szerepel! Győződj meg róla saját szemeddel:

  • Új robot: Stryx
  • Új robotfegyver: Piercer (H)
  • Új különkiadások: Steel Stryx, Steel Piercer
  • Új Ultimate kiadások: Ravana, Cryo
  • Új pilóták: Ryder Mourn (Stryx), Thomas Pear (Ravana)
  • Új funkció: Klán ranglisták
  • Új cím: Ínyenc

Kövesd a közösségi oldalainkat a frissítés alatt további információkért és nagyszerű nyereményjátékokért:

STRYX: ÚJ ROBOT ÉPÍTÉS

A Stryx a halálos erőt az EvoLife jellegzetes eleganciájával ötvözi. Piercer nehéz számszeríja könyörtelen pontossággal semmisíti meg a távoli ellenfeleket – de vigyázat: mint minden mesterlövész, a Stryx is sebezhető a közelharcban. A csatatér uralásához a Stryx immunis a vakítással és az elfojtással szemben. A végső előny érdekében Ryder Morn pilóta pajzsáttörő képességekkel egészíti ki – tökéletes hab a tetején.

STRYX

Kémlelek a kis szememmel

ELSŐDLEGES LÁTÁS: Rövid késleltetés után ideiglenesen aktivál két nehézfegyvert, és a képesség teljes időtartama alatt immunis marad az ELNYOMÁS és a VAKÍTÁS hatásokra.

Fegyverhelyek 5 x Nehéz
Osztály Orvlövész
Tartósság Kijelentkezés nélkül
Mozgási sebesség TBA km/h
Bónusz az MK2-nek Kijelentkezés nélkül
Bónusz az MK3-nak Kijelentkezés nélkül
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.


FÚRÓMUNKÁS

Elsődleges szívkereső

Fegyvernyílás Nehéz
Speciális effektus Kijelentkezés nélkül
Sérülés típusa Kijelentkezés nélkül
Hatótávolság TBA m
Részecskénkénti sebzés Kijelentkezés nélkül
Részecskék lövésenként Kijelentkezés nélkül
Lövésköz TBA (meghatározandó)
Lőszer Kijelentkezés nélkül
Újratöltési intervallum TBA (meghatározandó)
Újratöltési összeg Kijelentkezés nélkül
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.


ATLAS: ÚJ TITAN ÉPÍTÉS

Az EvoLife legújabb ambiciózus projektje az Atlas Titan. Ez a verekedős robot fejjel előre rohan a csatába, és pusztító támadásokkal lepi meg az ellenséget. Pajzssal és megállíthatatlanul a környező robotokat az égbe emeli, mielőtt brutálisan a földre csapná őket. Nyers tűzerőhöz nehéz sörétes puskákat – Voidot és Chasmet – használ. Broil főnök irányításával az Atlas csökkentett képesség-letöltési időket és megnövelt sebességet kap, igazi páncéltörő csapást mérve az ellenségre.

ATLASZ

A gyilkos pillangóhatás

ÉGSÉGI TEHER (Elsődleges): Atlasz a levegőbe emeli a hatótávolságon belüli ellenfeleket, és EMP-hatást alkalmaz, ideiglenesen letiltva képességeiket. Amikor a hatás véget ér, az ellenfelek a földre csapódnak, és sebzést szenvednek.
FELFEKVÉS (Másodlagos): Atlasz egy magas ugrást hajt végre, és aktivál egy további frontális Elnyelő Pajzsot, amely minden irányból védi magát, kivéve hátulról.
PASSZÍV: Az Atlasz két oldalra szerelt Elnyelő Pajzzsal van felszerelve, amelyek a csata során aktívak maradnak. A pajzsok által elnyelt összes sebzés további Titán tartóssággá alakul.

Fegyverhelyek 1x Alfa, 2x Béta
Szakosodás Veszekedő
Tartósság Kijelentkezés nélkül
Mozgási sebesség TBA km/h
Védelmi pontok Kijelentkezés nélkül
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.


ÜRES

Látogatás az eseményhorizontnál

Fegyvernyílás Alfa
Speciális effektus Kijelentkezés nélkül
Sérülés típusa Kijelentkezés nélkül
Hatótávolság TBA m
Részecskénkénti sebzés Kijelentkezés nélkül
Részecskék lövésenként Kijelentkezés nélkül
Lövésköz Kijelentkezés nélkül
Lőszer Kijelentkezés nélkül
Újratöltési intervallum Kijelentkezés nélkül
Újratöltési összeg Kijelentkezés nélkül
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.


SZAKADÉK

A Mélység visszanéz rád

Fegyvernyílás Béta
Speciális effektus Kijelentkezés nélkül
Sérülés típusa Kijelentkezés nélkül
Hatótávolság TBA m
Részecskénkénti sebzés Kijelentkezés nélkül
Részecskék lövésenként Kijelentkezés nélkül
Lövésköz Kijelentkezés nélkül
Lőszer Kijelentkezés nélkül
Újratöltési intervallum Kijelentkezés nélkül
Újratöltési összeg Kijelentkezés nélkül
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.


FŐ GRILL

Az igazi pörkölőmester

Nehézplating: Újratölti az elsődleges és másodlagos képességeket egy bizonyos Titán tartóssági küszöb elérésekor. 20 másodperces lehűlési idővel rendelkezik.
Gyors keverés: Az Atlasz 15%-kal gyorsabban mozog.
Perzselő pont: Amikor az Atlasz a földre csapja az ellenfeleket, ideiglenes SOKKOLÁS hatást fejt ki rájuk.

CRYO RAVANA: ÚJ, TELJES FELÉPÍTÉS

Valami igazán különleges vár rád, ami minden War Robots rajongó szívét megdobogtatja – az ikonikus Ravana végre egy félelmetes frissítést kap a saját Ultimate verziójával! A közkedvelt verekedős játék továbbfejlesztett változata jelentős javulást hoz mind a teljesítmény, mind a harci potenciál terén:

Jelentősen megnövelt teljesítménnyel, megnövelt tartóssággal, sebességgel és rövidebb lehűlési idővel rendelkezik jellegzetes képességéhez. A legfontosabb, hogy az Ultimate Ravana Transzcendencia képessége mostantól extra töltettel rendelkezik, így a pilóták gyakrabban válthatnak fázist, és mesteri időzítéssel túljátszhatják az ellenfeleket.

Ha ezt az erőművet felszereled az Ultimate Cryo fegyverrendszerrel, még nagyobb pusztító potenciál nyílik meg, nemcsak megnövelt sebzést biztosítva, hanem szélesebb hatótávolságot is lehetővé téve több ellenség egyidejű lefagyasztását. Ezt a félelmetes felállást egészíti ki Thomas Pear, egy vadonatúj pilóta bemutatkozása. Egyedi képességei értékes extra védelmi pontokat adnak, tovább erősítve a robot szerepét, mint megállíthatatlan frontvonalbeli erő a War Robots arzenáljában.

VÉGSŐ RÁVÁNA

Transzcendentális!

Fegyverhelyek 3x Közepes
Osztály Veszekedő
Tartósság Kijelentkezés nélkül
Mozgási sebesség TBA km/h
Bónusz az MK2-nek Kijelentkezés nélkül
Bónusz az MK3-nak Kijelentkezés nélkül
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.


TÖKÉLETES KRIÓ

Rúgjunk egy kis jeget!

Fegyvernyílás Közepes
Speciális effektus Fagy
Sérülés típusa Kijelentkezés nélkül
Hatótávolság TBA m
Részecskénkénti sebzés Kijelentkezés nélkül
Részecskék lövésenként Kijelentkezés nélkül
Lövésköz TBA (meghatározandó)
Lőszer Kijelentkezés nélkül
Újratöltési intervallum TBA (meghatározandó)
Újratöltési összeg Kijelentkezés nélkül
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.

 

THOMAS PEAR

Egy új kihívó!

Magas őrség: Az aktív képességfázisból való kilépés után Rávana 5 másodpercig Védelmi Pontokat kap.

KLÁN RANGLISTA

A klán ranglisták hasonlóan működnek, mint a szokásos személyes ranglisták. Minden tag hozzájárulhat, aki egy esemény kezdete előtt csatlakozott a klánhoz. A regisztráció automatikus – az esemény kezdete után elsőként bejelentkező klántag aktiválja a klán részvételét, rangtól függetlenül. Minden tag hozzáadódik a klán összesített pontjaihoz, és az egyéni hozzájárulások láthatók a többi klántárs számára. Ahhoz, hogy egy tag jutalmat kapjon, legalább az esemény szabályaiban meghatározott minimális pontszámot el kell érnie.

11.2 Frissítés

 

ESEMÉNY: YAN-DI NAPGÁLA

Az esemény röviddel a frissítés legtöbb platformon történő megjelenése után kezdődik. Az esemény feladatait és jutalmait az Eseményközpontban találod, a fő Hangar nézet bal felső sarkában.

⬆️ Kattints a mai ajánlatokért és ingyenes forrásokért ⬆️

A leggazdagabb marsi frakció bulit csap! Az aranyozás mesterséges nap alatt csillog, nagy üzletek köttetnek egy-két ital mellett, a pilóták pedig szponzorokat keresve keverednek a legkövérebb digitális pénztárcákkal – miközben a 47-es gyár egyre mélyebbre süllyed a mérgező hulladékba. Üdvözlünk a Yan-di Napgálán:

  • Új robot: Teth
  • Új robotfegyverek: Hedjet (B), Deshret (M), Pshent (H)
  • Új különkiadások: Steel Teth, Hedjet, Deshret, Pshent
  • Új drón: Scarabeus
  • Új anyahajó: Sekhem
  • Új pilóták: Bast Neferu (Teth), Shani Kyne (SWORD Unit-190)
  • Új funkció: Kiesési jelentés
  • Új funkció: Taktikai váltás (Gyári)
  • Jelentős egyensúlyváltozások

Teljesítsd az eseményt, hogy megszerezd ezt a gyűjthető címet a fiókodhoz:

SOLARCH

 

Szerezz egy újabb címet a Free-For-All csatákban való részvétellel:

GLADIÁTOR

 

TETH: ÚJ ROBOT ÉPÍTÉS

Teth, egy elkötelezett verekedő, fizikai pajzsok és egy Erőtér-rendszer védi. Hacsak robbanóanyagok nem támadják vagy oldalról érik, az Erőtér nem szenved sérülést, amíg egy külső pajzs meg nem semmisül. Ha egy pajzs elvész, Teth rövid késleltetés után regenerálja azt. Ez a többrétegű védelem kivételesen ellenállóvá teszi a robotot, bár korlátozza a mozgási sebességét.

Bár mobilitása korlátozott, Teth egy egyedi, beépített fegyverrel kompenzálja ezt, amely teleportációs jelzőket lő ki. Amint egy jelző akadályba ütközik vagy eléri a maximális hatótávolságát, aktiválódik, lehetővé téve Teth számára, hogy azonnal a helyére térjen vissza, kivéve, ha a Parancsnok megszakítja az ugrást. A nehéz védelem és a meglepetésszerű pozíciózás ezen kombinációja ideálissá teszi Teth-et az ultraközeli fegyverek használatához.

A Sivatagi Őrző jellegzetes taktikája, hogy lebegő aknákat telepít maga köré, majd egyenesen az ellenség közepébe teleportál, megérkezésükkor pusztító robbanások sorozatát indítva el.

TETH

A Yan-di kincsek ünnepélyes őrzője

Homokvihar : Teth egy transzlokátorral ellátott rakétát lő ki. Ha a rakéta ütközik egy ellenséges robottal, egy akadállyal, vagy eléri a maximális hatótávolságát, a transzlokátort elhelyezi, és a robot teleportálni kezd hozzá. Ha a jeladót nem lehet elhelyezni, a robot nem teleportálódik. A jeladó elhelyezése a képesség újbóli felhasználásával megszakítható. A teleportálás után a robot sebzést okoz és EMP-t alkalmaz a körülötte lévő ellenségeken.

Teth Erőtér : A robot védekezése részben blokkolja a beérkező sebzést, a védelem szintje a beérkező sebzés mértékével csökken. Az Erőtér újratöltődik, miután Teth egy bizonyos ideig nem szenved sebzést.

Teth különleges fizikai pajzsok : Teth frissített fizikai pajzsrendszerrel rendelkezik. Egy új pajzs teleportálódik a megsemmisült helyére, ha Teth egy bizonyos ideig nem szenved sérülést.

Fegyverhelyek 2x Könnyű, 1x Közepes, 1x Nehéz
Szakterületek Támadó / Sebző Osztó / Verekedő
Tartósság 325 000
Mozgási sebesség 55 km/h
Bónusz az MK2-nek +10% homokvihar okozta sebzés
Bónusz az MK3-nak +100% pajzs tartósság
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.

 

HEDJET / DESHRET / PSHENT

Veszély! Ne közelítsen!

Ezek a fegyverek lebegő aknákat lőnek ki, amelyek ha közvetlenül nem találnak el célpontot, akkor keringeni kezdenek a célpont körül. Amint egy ellenség belép a hatótávolságukba, az aknák beazonosulnak és a célpont felé rohannak, hatalmas sebzést okozva.

Fegyvernyílás Könnyű / Közepes / Nehéz
Speciális effektus Lassulás
Sérülés típusa Robbanó
Hatótávolság 150 méter
Részecskénkénti sebzés 7 000 / 9 800 / 11 500
Részecskék lövésenként 1
Lövésköz 0,2 mp
Lőszer 15
Újratöltési intervallum 6 másodperc
Újratöltési összeg 15
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.

 

SZKARABEUSZ

Acélpáncél

Erőtéren: Nagyobb sebesség
A robot mozgási sebessége megnő, amíg az Erőtér hatás aktív.

Telepítéskor: Tartósság
Ennek a drónnak a képessége növeli a robot tartósságát. A hatás állandó, amíg a drón a robothoz van csatlakoztatva.

Több sebzés EMP-ért
Az ellenség sebzése megnő, ha az EMP hatás érinti őket.

Fizikai pajzs tartóssága
Növeli a fizikai pajzs erejét.

BAST NEFERU

Olyan kitérő, mint maga a sivatagi szél

Homoktánc : A teleportációs jelzőfény használatakor Teth 20%-kal növeli a mozgási sebességét és 10%-kal a fegyversebzést 7 másodpercig.

192-ES KARD EGYSÉG: ÚJ, LEGJOBB ÖSSZETÉTEL

A 192-es Kardegység közelharci támadása kétszer olyan sokáig tart, mint a nem végső harci képességű társaié. Amint közelharcba ejti az ellenfelet, a győzelem szinte elkerülhetetlen. Repülés, rohanás, csapkodás – ez a robot az agresszív, nagy erejű játékmenet megtestesítője.

KARD EGYSÉG-192

A végső vágási teljesítmény

Skyfall Slash : A SWORD 192-es egység szárnyra kap, maga mögött hagyva egy teleportációs jelzőt, felgyorsul, és aktiválja az Elnyelő pajzsot. Repülés közben a robot beépített fegyvere aktív, és az ellenség tartósságának egy bizonyos százalékával egyenlő sebzést okoz. A képesség újraaktiválásakor a robot rohamot hajt végre, és kardjával megtámadja a közeli ellenségeket. Az újraaktiválás csak akkor lehetséges, ha a szükséges távolságon belül célpont van. A képesség lejárta után a robot visszateleportál arra a pontra, ahol a repülését kezdte.

Beépített fegyver hatótávolsága: 500 m
Tartósság Százalékos Sebzés: 2%
Kardvágás hatótávolsága: 500 m

Fegyverhelyek 2x Könnyű, 2x Közepes
Szakterületek Támadás / Védekezés / Rabló
Tartósság 357 500
Mozgási sebesség 55 km/h
Bónusz az MK2-nek Csökkentett képesség lehűlési idő (17 → 15 mp)
Bónusz az MK3-nak Bónusz sebzés a titánoknak (0% → 50%)
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.

 

ULTIMATE ARM L-85 / ULTIMATE ARM M-82

És így folytatódik a fegyverkezési verseny!

Fegyvernyílás Könnyű / Közepes
Speciális effektus Nem alkalmazható
Sérülés típusa Energia
Hatótávolság 500 méter
Részecskénkénti sebzés 4526 (+2% a teljes tartósság) / 7077 (+2,5% a teljes tartósság)
Részecskék lövésenként 1
Lövésköz 0,3 mp
Lőszer 20
Újratöltési intervallum 7 másodperc
Újratöltési összeg 20
 
A fenti statisztikák egy maximálisan kihasznált tárgyra vonatkoznak. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeli frissítésekben változhatnak.

 

SHANI KYNE

Amint a működési kiválóság biztosított, a kiváló tűzerő természetesen következik.

Hőkivonás : Amíg a képessége aktív, a SWORD Unit-190 megnövekedett repülési sebességet és fokozott fegyversebzést kap.

EGYÉB KIEGÉSZÍTÉSEK

SEKHEM

Itt lehet az ideje egy SPF-besorolású festésnek

Egy repülő bástya, melyet a Yan-Di Corporation tervezett az irányított hadviselés csúcsaként. Hatalmas bombázást zúdít az égből, aranyló tűzbe borítva a csatateret. A megmaradó energia lelassítja az ellenséget, és a mesterséges megsemmisítés csapdájába ejti őket.

Naptűz Özönvíz : Lövedékek záporát zúdítja a kiválasztott célpontra egyre bővülő koncentrikus körökben. Minden lövedék egy becsapódási zónát hoz létre landoláskor, idővel sebzést okozva, és LASSÍTÁST alkalmazva a lövedékben lévő ellenfelekre.

KIESÉSI JELENTÉS

Egy Eliminációs Jelentés jelenik meg közvetlenül a robot megsemmisítése után. Megjeleníti az ellenség felépítésének összes kulcsfontosságú elemét, beleértve a választott specializációt, az anyahajót és a drónt. Koppints egyszer a képernyőre a jelentés bezárásához. A következő robot telepítése előtt többször is újra megnyithatod.

TAKTIKAI VÁLTÁS

A Taktikai Váltás dinamikus forgatókönyveket vezet be a Hadirobotok térképein. Ebben a frissítésben a funkció csak Vegyianyag-kiömlésként jelenik meg a Gyár térképen. A Vegyianyag-kiömlések véletlenszerűen aktiválódnak minden játékmódban a Gyárban, kivéve a Jelzőtűz rohamot és a Nyomást. Figyelmeztetés után a mérgező tócsák túlcsordulnak, végül elárasztják a térkép teljes középső területét. Fontold meg több mobil robot választását, amikor a Gyárban telepítesz a frissítés során!

EGYENLEGVÁLTOZÁSOK

Ezzel a módosítási körrel célunk, hogy jelentősen növeljük a robotok élettartamát a magasabb kategóriákban. Bár a konkrét újraegyensúlyozási számok és az érintett elemek listája a tesztelés és a visszajelzések alapján változhat, az újraegyensúlyozás alapelvei változatlanok maradnak:

  • Minden 4-es szintű fegyver sebzése csökkenni fog.
  • A népszerű buildekben (pl. Ravager, Lio) a túlzott sebzéstöbbszörözést csökkenteni fogjuk.
  • A népszerű buildek harci szerepei és relatív ereje nagyrészt változatlan marad (pl. a Kard továbbra is a legnagyobb sebzést okozza majd).

Több mint egy éve szorosan figyelemmel kísérjük a robotok élettartamát. A 11.0-s frissítés óta az átlagos túlélési idők a játékban egészségesnek tartott érték alá csökkentek. Összehasonlításképpen: a 10.0-s frissítés környékén három átlagos, közepes fegyverrel 10-12 másodperc alatt sikerült megsemmisíteni egy védtelen robotot. Jelenleg ugyanez a beállítás mindössze 3-5 másodperc alatt végez egy robottal.

Úgy gondoljuk, hogy a War Robotsnak egy lassú tempójú taktikai lövöldözős játéknak kell lennie, ahol az okos döntéshozatal fontosabb, mint a hirtelen reflexek. Ez az újraegyensúlyozás ezt a víziót kívánja visszaállítani azáltal, hogy több időt ad a játékosoknak a reakcióra, az alkalmazkodásra és a stratégiai harcra.

ROBOTOK

Ragager

  • Az Entry Veil mostantól nem távolítja el a negatív hatásokat.
  • A Fátyolba lépés mostantól nem biztosít immunitást a negatív hatásokkal szemben.
  • A Fátyol elhagyása mostantól nem ad sebzésnövelést
  • Tartósságcsökkenés: 350 000 → 270 000
  • Mozgási sebesség bónusza Fátylastól csökkentve: 50 → 10 km/h
  • Képesség lehűlési ideje növelve: 12 → 16 mp
  • Mozgási sebesség növelve: 30 → 45 km/h

Szamdzsók

  • A Sunstorm aktiválása közötti késleltetés növelve: 3 → 7 másodperc
  • A Sunstorm mozgási sebességbónuszát csökkentettük: 75% → 40%
  • A Napvihar maximális időtartama csökkentve: 7,5 → 6 másodperc
  • A Sunstorm maximális lehűlési ideje csökkentve: 15 → 12 mp
  • Mozgási sebesség növelve: 65 → 69 km/h

Dux

  • A mini-botok tűzgyorsasága csökkentve: 0,1 → 0,2 mp (lövések közötti idő)
  • A Mastermind aktiválása mostantól nem állítja vissza a szürke tartósságát.
  • A Mastermind által alkalmazott Aegis kapacitása csökkentve: 320 000 → 225 000
  • A Mastermind mozgási sebességbónuszát növeltük: 20% → 30%

Kondorkeselyű

  • A fizikai pajzsok elvesztése esetén visszaállított tartósság mértéke csökken: 30% → 2% (szürke) / 5% → 2% (zöld)
  • Titánok elleni sebzés növelve: x1.9 → x2.0

Raptor

  • A reflektor a Comet Splash ugrási fázisára korlátozódik.
  • A Reflektor által blokkolt sebzés mértéke csökkent: 40% → 30%
  • Mozgási sebesség csökkentése: 47 → 40 km/h
  • Tartósság növelve: 425 000 → 510 000

Lió

  • Védelmi pontok gyűjtése Fortress Link stackenként csökkentve: 20 → 4
  • A támogatott szövetségesek 10 Védelmi Pontot kapnak minden Erődlánc stackért.

Nuo

  • A Siege Link stackenkénti sebzésbónuszának felhalmozódása csökkent: 5% → 3%
  • A Fortress Link stackek maximális számának csökkentése: 25 → 22 (75% → 66% bónusz sebzés)
  • A támogatott szövetségesek 4% sebzésbónuszt kapnak minden Siege Link stack után.

KARD 191-es egység

  • Beépített fegyverek sebzése csökkentve: 16 000 → 11 500
  • Beépített fegyverek százalékos sebzése csökkentve: 2% → 1%
  • Kard sebzése csökkentve: 55 200 → 24 000 / 18 400 → 8 000
  • Beépített fegyver lövedék sebessége megnövelve: 800 → 1000 m/s

Orochi

  • Viper Strike mozgási sebesség bónusza növelve: 80% → 100%
  • Vipera csapás időtartama növelve: 4 → 5 másodperc

Démétér

  • Az Abszorber által biztosított javítási bónusz megnövelve: 20% → 35%

Sólyom

  • A sebzés visszaverődésének növelése: 40% → 50%

Héj

  • Atom mozgási sebesség bónusza megnövelve: 33% → 45%

Visszatérő

  • Tartósság növelve: 344 500 → 390 000

Fafnir

  • Alakváltásból származó mozgási sebesség bónusza megnövelve: 40% → 55%

TITÁNOK

Mauler

  • Passzív ellenállás a DoT-val szemben csökkent: 50% → 30%
  • A Hook által alkalmazott DoT időtartama csökkent: 6 → 4 másodperc
  • A bejövő sebzés DoT-vá alakításának időablakát csökkentettük Hook segítségével: 6 → 4 másodperc
  • Védelmi pontok növelése: 200 → 225

Falánk

  • Az Esszencia Változás mostantól nem ad immunitást a Védekezés Mérséklésére.
  • Az Árnyékjárás mostantól nem távolítja el a negatív hatásokat.
  • Az Árnyékjárás mostantól nem biztosít immunitást a negatív hatásokkal szemben.
  • Árnyékjárás bónusz mozgási sebessége csökkentve: 30 → 10 km/h
  • Tartósságcsökkenés: 650 000 → 500 000
  • Védelmi pontok növelése: 150 → 200
  • Esszencia Váltás (saját) hatékonysága módosítva: sebzésbónusz növelve (x1.35 → x1.45); mozgási sebességbónusz növelve (x1.35 → x1.45)
  • Esszenciaváltás (ellenség) hatékonysága módosítva: Védekezési pontok csökkentése növelve (x0,65 → x0,55); sebzéscsökkentés növelve (x0,65 → x0,55); mozgási sebességcsökkentés növelve (x0,65 → x0,55)

Bersagliere

  • A Fáradtságlövés részecskénkénti sebzése csökkentve: 19 800 → 9 900

ROBOT FEGYVEREK

Minden 4. szintű fegyver, amely nem szerepel az alábbiakban

  • A részecskénkénti sebzés 10%-kal csökkent

Szabályozó

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 5400 → 3150
  • Lövések közötti idő növelve: 0,1 → 0,2 mp
  • Újratöltési idő csökkentve: 8 → 6 mp

Sikoltozó / Morgó / Üvöltő

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 11 000 → 7 660 / 8 400 → 5 750 / 5 600 → 3 830
  • Lövések közötti idő növelve: 0,18 → 0,24 mp
  • Újratöltési idő csökkentve: 1,2 → 1 mp

Fegyelem / Csapás

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 1785 → 1435 / 1390 → 955
  • AoE sugár csökkentve: 7 → 3 m
  • Lövések közötti idő növelve: 1 → 1,25 mp
  • Újratöltési idő csökkentve: 8 → 7 mp

Kirin / Mogwan / Gangil

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 4368 → 2660 / 3276 → 2000 / 2184 → 1330
  • Lövések közötti idő növelve: 0,5 → 1,2 mp
  • Vízszintes szórás csökkentése: 0,35 → 0,28

Leinani / Nanea

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 49 275 → 16 065 (3 285 → 1 785) / 35 175 → 12 060 (2 345 → 1 340)
  • DoT stackenkénti sebzés csökkentése: 328 → 238 / 234 → 170
  • Újratöltési idő növelve: 5 → 6 mp

ARM-M / ARM-L

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 13 685 → 6 740 / 9 050 → 4 310
  • Csökkentett sebzés százalékos aránya: 2,5% → 1%
  • A lövedék sebessége megnövekedett: 800 → 1000 m/s

Gauss / Weber / Volt

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 4520 → 3330 / 4190 → 2500 / 2965 → 1665
  • Újratöltési idő csökkentve: 1 → 0,7 mp

Prizma

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 1111 → 950

GÁZ

  • Az Aegis kapacitása csökkent: 200 000 → 125 000

Fengbao / Leiming / Shifang

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 4500 → 3780 / 3600 → 2835 / 2700 → 1890

Morana / Chione / Jötunn

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 3600 → 3000 / 5400 → 4500 / 7200 → 6000

Hwanje / Yeoje / Daeja

  • Csökkentett hatótávolság: 1100 → 800 m

Végső pusztítás

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 7700 → 4000
  • Újratöltési intervallum csökkentve: 0,8 → 0,7 mp

Végső aprító

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 6580 → 5900

Végső lökésvonat

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 11 000 → 9 000

Végső huszár / Végső dragonyos

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 14 500 → 11 600 / 11 500 → 9 200

TITÁN FEGYVEREK

Gyötrő / Romboló

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 1820 → 1250
  • Függőleges szórás növelve: 0,08 → 0,1
  • Újratöltési idő csökkentve: 5 → 4 mp

Huginn / Muninn

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 5703 → 4600 / 4000 → 3060
  • A részecske visszaverődési sugara csökkentve: 150 → 50 m

Mahá Vadzsra / Vadzsra

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 4542 → 3600
  • Vízszintes szórás csökkentése: 0,115 → 0,1

Arbiter / Equalizer

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 5000 → 4000 / 3000 → 2400

Pokol / Piró

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 3000 → 2400 / 2000 → 1600

Végső Grom

  • Csökkentett sebzés részecskénként: 3335 → 2170

DRONOK

Moderátor

  • Beépített fegyver lövési intervallumának növelése: 0,1 → 0,2 mp
  • Beépített fegyver újratöltési ideje csökkentve: 8 → 6 másodperc
  • A Lopakodásból származó sebzésbónusz csökken: 15% → 5% stackenként
  • A Lopakodás elhagyásakor a Lockdown alkalmazásának lehűlési ideje megnövelve: 1 → 10 másodperc
  • Mozgási sebesség bónusz növelve: 5% → 8%

Aopo

  • Beépített fegyver kinetikus sebzése csökkentve: 2100 → 1000
  • Beépített fegyver energiasebzése csökkentve: 31 500 → 9 000
  • A leszálláskor kapott Aegis kapacitása csökkentve: 350 000 → 150 000
  • Repülés közbeni tartósság bónusza csökkentve: 80% → 25%
  • A Cleanse stackek limitje megnövelve: 12 → 14

Webby

  • Beépített fegyverek sebzése csökkentve: 4857 → 2576
  • Beépített fegyver lövési intervallumának növelése: 1 → 1,25 másodperc
  • Sebzésbónusz növelve: 7% → 10%

Hullám

  • Beépített fegyverek sebzése csökkentve: 5400 → 3240
  • Beépített fegyver lövési intervallumának növelése: 0,2 → 0,26 másodperc
  • Beépített fegyver újratöltési ideje csökkentve: 10 → 9 másodperc

Sólyomszem

  • Csökkentett szürkeárnyalatos sebzés elleni védelem: 25% → 10%
  • Beépített fegyverek sebzése csökkentve: 1050 → 800

D-39 KÓRHELY

  • Beépített fegyverek sebzése csökkentve: 6300 → 1800
  • Beépített fegyver lövedék sebessége megnövelve: 800 → 1000 m/s

Shai

  • Védelmi pontok felhalmozódása csökkentve: 15 → 12 stackenként

Kereső

  • A kvantumérzékelő hatótávolsága csökkentve: 250 → 200 m

ANYAHAJÓK ÉS TORONYOK

Frigyes

  • Sebzésbónusz maximális stackelés esetén: 240% → 190%

Sonic Bomba ágyú

  • Csökkentett szürkeárnyalatos sebzés: 88 000 → 50 000

Tartósságnövelő

  • Titánok bónusz tartóssága csökkentve: 65 000 → 50 000
  • A robotok bónusz tartóssága csökkentve: 35 000 → 25 000

Továbbfejlesztett Aegis rendszer

  • Bónusz Aegis kapacitás növelve: 100 000 → 150 000

PILÓTÁK

Cliff Debusse (Ravager)

  • Bónusz tartósság csökkentve: 15% → 5% képességenként
  • Tartóssági javítások csökkentése: 5% → 1% képességhasználatonként

TITAN PILOTS

Liam Crag (Felfaló)

  • Sebzés visszaverődésének csökkentése: 60% → 10%
  • Csökkentett javítási költségek a visszaverődés miatt: 40% → 20% a visszavert sérülésből

TECHNIKAI JAVÍTÁSOK

  • Kijavítottunk egy hibát, amely miatt az elérhető pilóták nem jelentek meg a Pilótáim fülön.
  • Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a feladatok száma és az időzítő nem jelent meg a Klánfeladatok fülön.
  • Kijavítottunk különféle összeomlási eseteket Android és iOS rendszeren.
  • Továbbfejlesztett optimalizálás a frissítőfájlok letöltéséhez.
  • Továbbfejlesztett optimalizálás a Hangárban található különféle felugró ablakokhoz.

11.0 Frissítés

ESEMÉNY: JUBILEUMI ROCK

Az esemény nem sokkal a frissítés megjelenése után kezdődik a legtöbb platformon. Eseményfeladatokat és jutalmakat találhat a fő Hangárnézet bal felső sarkában található Event Hubban.

⬆️ Kattintson a mai ajánlatokért és ingyenes forrásokért ⬆️

Hatalmas lesz a War Robots 11. évfordulója:

  • Új robotok: Lio, Nuo
  • Új végső robot: Scorpion
  • Új fegyverek: Nanea (közepes), Leinani (Heavy) és GAS (közepes)
  • Új végső fegyver: Havoc
  • Új drón: Aopo
  • Új pilóták: Walter Trommel (Lio, Nuo) és A5H Sk4R5 (Scorpion, Ultimate Scorpion)
  • Új torony: Defender System
  • Új funkció: Event Hub
  • Pilotrendszer átdolgozása
  • Clan Task rendszer átdolgozása
  • Műhely átdolgozás
  • Róma évfordulója
  • Remastered Carrier

Fejezze be az eseményt, hogy megszerezze ezt a gyűjthető címet a fiókjában:

HAJTÁSÚ

 

Nyerj még egy címet Push csatákban való részvétellel:

SZÁLLÍTMÁNYOZÓ

 

További információkért és ajándékokért kövesse közösségi médiánkat a frissítés alatt:

LIO & NUO: ÚJ ROBOT ÉPÍTÉSEK

A Nuo és a Lio a SpaceTech által megalkotott támogató robotok, amelyek folyamatosan az egekbe emelkednek, hogy újradefiniálják a csapatmunkát a csatatéren. Nuo a támadó szinergiában jeleskedik, erős támadási köteléket teremtve egy szövetségesével. Eközben Lio a védekező szinergiára specializálódott, olyan védőkötést hozva létre, amely növeli a kölcsönös tartósságot. Bár lehet, hogy nem rendelkeznek hatalmas tűzerővel, ezek a robotok ragyognak az új Nanea és Leinani ágyúkkal, amelyek képesek váltani a sebzés típusát. Walter Trommel az élen Nuo és Lio extra védelmet kapnak. Vigyázz!

LIO

Séta a fény felé

Fortress Link: A robot felszáll, és számos CounterSuppression töltést kap. Ha egy közeli szövetséges van a célkeresztedben, a Lio kapcsolatot létesít velük, és több CounterSuppression-díjat is alkalmaz rájuk. Minden alkalommal, amikor Lio vagy a kapcsolt szövetséges sebzést szenved, Lio páncélbónuszokat halmoz fel, amelyeket szintén átadnak a szövetségesnek. Amikor a kapcsolat megszakad, a szövetséges elveszti a páncél bónuszokat, de Lio megtartja páncélpontjait.

Fegyver Slots 3x közepes
Tartósság 250 000
Mozgási sebesség 45 km/h
Bónusz az MK2-ért Védelmi pontok max. halom: 10 → 15
Counter Elnyomó töltés: 2 → 3
Bónusz az MK3-ért Védelmi pontok max. halom: 15 → 25
Counter Elnyomó töltés: 3 → 5
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

NUO

A sötét iker

Siege Link: A robot felszáll, és számos CounterBlind töltetet kap. Ha egy közeli szövetséges a célkereszteden belül van, Nuo kapcsolatot létesít velük, és több CounterBlind-díjat is alkalmaz rájuk. Minden alkalommal, amikor Nuo vagy a kapcsolt szövetséges sebzést okoz, Nuo sebzésbónuszokat halmoz fel, amelyek szintén átkerülnek a szövetségeshez. Amikor a kapcsolat megszakad, a szövetséges elveszti a sebzésbónuszt, de Nuo megtartja saját sebzésnövelőjét.

Fegyver Slots 2x közepes, 1x nehéz
Tartósság 190 000
Mozgási sebesség 55 km/h
Bónusz az MK2-ért Kárbónusz max. halmok: 10 → 15
Counter Blind töltések: 2 → 3
Bónusz az MK3-ért Kárbónusz max. halmok: 15 → 25
Counter Blind töltések: 3 → 5
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

NANEA

A pusztulás örvénylő örvénye.

Fegyver Slot Közepes
Különleges effektus DoT (Kinetikus mód), AoE (Energia üzemmód)
A sérülés típusa Kinetikai / Energia
Hatótávolság 600 m
Részecskenkénti kár 1,875
Részecskék lövésenként 1
Lövési intervallum 0,1 s
Lőszer 64
Újratöltési intervallum 5 s
Újratöltési összeg 64
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

LEINANI

A szirmok csalóka tánca

Fegyver Slot Nehéz
Különleges effektus DoT (Kinetikus mód), AoE (Energia üzemmód)
A sérülés típusa Kinetikai / Energia
Hatótávolság 600 m
Részecskenkénti kár 2.625
Részecskék lövésenként 1
Lövési intervallum 0,1 s
Lőszer 64
Újratöltési intervallum 5 s
Újratöltési összeg 64
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

WALTER TROMMEL

Dobd el az ütemet, ráadás

Groove : A repülési fázisba lépve aktiválja a szürke tartós védelmet, és másodpercenként megjavítja a robotot és a hozzá kapcsolódó szövetségesét.

AOPO

Egész nap, egész éjszaka

Twin Gun: A Twin Gun a Nanea puska miniatűr másolata, amelyet kifejezetten az Aopo számára fejlesztettek ki. A kapcsoló lövedékmechanizmus a Twin Gun-t univerzális fegyverré teszi minden ellenség ellen, mivel energiát és kinetikai sebzést is biztosít egyetlen fegyverrel.
Tisztítás: Amikor a robotod Védelmi pontokat vagy Sebzésbuffot kap, az Aopo egy Cleanse effektus veremgel is ellátja.
Levegőben — Páncéllemezek: Az Aopo extra tartóssági pontokat biztosít robotod repülése közben.
Leszálláskor — Aegis: Leszálláskor az Aopo egy Aegis pajzsot lát el a robotoddal, amely aktív, amíg a robot a földön van.

SCORPION: ÚJ ULTIMATE BUILD

Nehezebb, jobb, gyorsabb, erősebb – Az Ultimate Scorpion a csatatérre tör, hogy még nagyobb káoszt hozza létre. Csakúgy, mint elődje, készen áll arra, hogy hátba szúrja ellenségeit, de ezúttal csökkentett képesség-visszaállítási idővel. Ha azonban a pilóta A5H Sk4R5, akkor lehetőséged lesz azonnal visszaszerezni, ha egy ellenség elesik, miközben a képesség töltődik. A három közepes fegyverrésszel felszerelt Ultimate Scorpion tökéletesen illeszkedik az Ultimate Havocshoz. Fegyverezze fel magát ezekkel a pusztító sörétes fegyverekkel, és robbantsa szét ellenségeit.

ULTIMATE SCORPION

Jaj, csíp!

Backstab: A robot felállít egy transzlokátort és teleportál az ellenség mögé, gyorsulást kap, aktiválja védelmi rendszerét és beépített fegyverét, valamint közvetlen sebzést és DoT-t okoz. A képesség másodlagos aktiválása visszateleportálja a robotot a transzlokátorhoz.

DoT: Idővel sebzést okoz az ellenség hajótestében.

Fegyver Slots 3x közepes
Tartósság 250 000
Mozgási sebesség 68 km/h
Bónusz az MK2-ért Bónusz Védelmi Pontok, ha a képesség aktív (80 → 90)
Csökkentett képesség-hűtés (16 → 14 mp)
Bónusz az MK3-ért Bónusz Védelmi Pontok, ha a képesség aktív (90 → 100)
Csökkentett képesség-hűtés (14 → 12 mp)
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

VÉGREHAJTÁS

A Banshee kiáltása

Fegyver Slot Közepes
Különleges effektus N/A
A sérülés típusa Szonikus
Hatótávolság 200 m
Részecskenkénti kár 3400
Részecskék lövésenként 7
Lövési intervallum 0,2 s
Lőszer 24
Újratöltési intervallum 1,25 s
Újratöltési összeg 1
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

A5H SK4R5

Ki vagy te, vándor?

V3N0M R3B00T: A képesség aktiválásakor a robot Aegis pajzsot kap a teleportálás idejére. Ha a pilóta elpusztít egy ellenséget a képesség lehűlése során, az azonnal visszaáll.

EGYÉB KIEGÉSZÍTÉSEK

GÁZ

Első a védelem

A GAS, más néven Generative Aegis System, egy úttörő védelmi berendezés, amelyet a robotok közepes nyílásaihoz terveztek. A SpaceTech által tervezett csúcstechnológiás tartozék a hagyományos közepes fegyvert egy regeneratív energiapajzsra cseréli, amely páratlan védelmet biztosít a csatatéren, beleértve a robotok védelmét az AoE sérülésektől.

DEFENDER RENDSZER

Nem az órámon!

Bizonyos mennyiségű védelmi pontot biztosít egy baráti célpontnak.

ESEMÉNY HUB

Az Event Hub minden lényeges részletet megad a folyamatban lévő eseménnyel kapcsolatban. A fő hangárnézet bal felső sarkában találja.

A Hubbal az eseménypontokat is bevezetjük – ez a kulcs a haladás nyomon követéséhez és az extra jutalmak megszerzéséhez. Szerezze meg őket a Műveleteken és bizonyos egyéb forrásokon keresztül.

  • Látogassa meg a Napi jutalmak lapot a bónusz ajándékokért az egyes események elején.
  • Tekintse meg az Eseményfeladatok lapot, hogy további jutalmakat igényeljen az eseménypontok összegyűjtése után.
  • Oldja fel az Event Passot az Extra Rewards lapon, hogy több adattáblát szerezzen, és felgyorsítsa a fejlődést.

PILOT RENDSZER FELÜLVIZSGÁLAT

Frissítjük a Pilot rendszert, hogy jobban összhangba kerüljön a játék többi elemével. Íme a legfontosabb változások:

  • A pilótáknak most már szintjeik vannak.
  • Az Ordinary Pilots gyűjthető Tier 1 pilótává alakul. Ez nincs hatással a szintjükre vagy a képességeikre, de portréikat és életrajzaikat egy egységes Tier 1 verzió váltja fel. A legendás pilóták változatlanok maradnak.
  • Az oktatóközpont mostantól közvetlenül elérhető a robotok pilótahelyéről.
  • A frissített felhasználói felület kártyanézettel rendelkezik, és lehetővé teszi több pilóta egyidejű elvetését.
  • Néhány klasszikus robothoz új pilótákat vezetnek be.

Minden Legendás Pilótához hozzárendelnek egy szintet a különleges képességeikből származó robot vagy fegyver alapján. Mivel a közönséges pilóták nem rendelkeznek speciális képességekkel, mindegyiket Tier 1-be sorolják. Azonban, hogy elismerjük korábbi státuszukat, az átalakított verziójuk egyedi megjelenésű lesz. Ez az örökölt Tier 1 portré csak az új rendszerre való áttérés során lesz elérhető.

Ezek az új pilóták később, 11.0-tól válnak elérhetővé az Oktatóközpontban:

  • Iji Rime | Kitartás: Gareth , Galahad és Lancelot erősebb fizikai pajzsokkal rendelkeznek, miközben a képességeik aktívak.
  • Johan Cooper | Helyes szakértelem: Jesse , Doc és Butch fegyversebzése átmenetileg megnőtt, miután aktiválták képességeiket.
  • Michael Dupont | Minden ellen: Raijin és Rhino bónusz védelmi pontokkal rendelkeznek, miközben képességeik aktívak.
  • Vit Rage | Overdrive: A Carnage gyorsabban tölti fel képességeit.
  • Barbara Steinmann | Vulture's Eye: Fujin fokozott fegyversebzést okoz, miközben a képessége aktív.
  • Aisha Ortega | Under the Veil: Ao Qin ideiglenesen elnyeri a Stealth-et, miután aktiválta képességét.
  • Daniel Kavanagh | Szilárd test: Weylandnak van Aegis pajzsa, miközben a képessége aktív.
  • Rita Po | Soft Spot: Fury felvételei figyelmen kívül hagyják az energiapajzsokat.
  • Egorus Gafidos | True Sight: Leo beépített Quantum Radart kap.
  • Sophie Kovač | Második szél: Natasha hatalmas mennyiségű ideiglenes védelmi pontot kap, amikor a tartóssága kritikus szintre esik.

MŰHELY ÚJRAMUNKA

Az új Workshop lehetővé teszi az alkatrészek ingyenes gyártását, és tisztább felülettel rendelkezik.

Legfeljebb három gyártási rés van. Egy gyártási ciklus 24 óráig tart, az alkatrész típusától függetlenül. A felhalmozódott alkatrészeket bármikor összegyűjtheti anélkül, hogy megvárná a gyártás befejezését. 24 óra elteltével a slot leállítja az alkatrészek generálását, és új gyártási feladattal töltheti be. A Hirdetés gomb használatával a kiválasztott típusú bónuszkomponenseket kaphatja meg anélkül, hogy ez befolyásolná a folyamatban lévő gyártást.

Ezek az elemek később, 11.0-ig lesznek elérhetőek a Műhelyben:

  • Mars
  • Horgász
  • Imugi
  • Hwanje
  • Yeoje
  • Daeja

ÚJ KLÁN FELADATOK

A frissítés során egy új típusú feladat kerül bevezetésre. A korábbi klánfeladatoktól eltérően az új heti kihívások nyomon követik az összes klántag előrehaladását, ami együttes erőfeszítést igényel. A feladat befejezése után a jutalmat a klán minden tagja megkapja, és minden tag egyenlő jutalmat kap.

Megjegyzés: Legalább 7 napig tagnak kell lenned egy klánban, mielőtt megkaphatod a klán feladatait.

ÉVFORDULÓ RÓMA

Róma készen áll az ünneplésre!

REMASTERED CARRIER

A naplementék a Carrieren még csodálatosabbá válnak.

MŰSZAKI JAVÍTÁSOK

  • A Bifrost Radiant Veil képessége által biztosított fix védelmi pontok, amelyek érzékenyek a védelmi mérséklésre (pl. a titán fegyverek áthatoló hatása).
  • Javítva, hogy a "Mindent igényel" gomb akkor is megjelenik a Műveletek menüben, ha nem volt igényelhető jutalom.
  • Javítva a "!" értesítés jelenik meg a Hangár Műveletek gombján és a Műveletek lapokon, még akkor is, ha nem volt igényelhető jutalom.
  • A Műveletek menüt érintő kisebb vizuális hibák javítása.
  • Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a robotok szakterületei hibásan jelentek meg az Áruházban.
  • Javítva a különböző szerveroldali problémák, amelyek a mérkőzésekhez való csatlakozást és a csapatlétrehozást befolyásolták.

10.8 Frissítés

 

BJORN: ÚJ TITAN BUILD

Bjorn egy titán vadállata. Az EvoLife olyan gépet készített, amely zökkenőmentesen ötvözi az erőt és az eleganciát. A Bjorn két dinamikus módot kínál: A Sphere Stance maximalizálja a védelmet, fokozza a gyorsulást, és folyamatosan sebzi a közeli ellenségeket, míg a Bear Stance hozzáférést biztosít a pusztító fegyverekhez és egy védő Aegis Shieldhez. Amikor Huginn és Muninn Bjorn vállán ül, ellenségek hordái között fog verekedni, sebzést láncolva köztük. És Sigrid Solmerrel a fedélzeten Bjorn mindkét álláspontja tovább erősödik.

BJORN

Fájdalmat mosolyogva tűr

SHAPESHIFT (elsődleges):  A Titan két üzemmód között vált. A Sphere Stance-ben egy védőmagot aktivál, amely csökkenti az összes bejövő sebzést, és folyamatosan sebzi maga körül. A Bear Stance-ben a Titán tüzelhet felszerelt fegyvereiből, és ideiglenes Aegis pajzsot kap.

Ball Damage Reduction: 85% (600 Defense Point)

FEROCITY (Másodlagos): 
Gömbállás: A Titán egy rövid sebességnövekedést kap.
Bear Stance: A Titán egy védelmi rendszert aktivál, amelyet nem lehet enyhíteni, de mozdulatlanná válik.
 
Gömb sebességnövelés: +60%
Medve Védelmi érték: 75% 
Lehűlés: 10 mp

Fegyver Slots 2x alfa, 2x béta
Szakosodás Tartály
Tartósság 900 000
Mozgási sebesség 45 km/h
Védelmi pontok 220
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

HUGINN

GO A SZEMÉRT!

A fegyver erőteljes energiaáramot irányít a célpontra. Ha több ellenség is van a közelben, a halálos energia célpontról célpontra ugrik, és a kezdeti áldozat szenvedi el a legtöbb sebzést. A magányos ellenség több sebzést kap, elnyeli az ütés teljes erejét. A fegyver a Lock-Down-t is felhalmozza az érintett robotokon, hogy hosszabb ideig tartsa őket a területen.

Fegyver Slot Alpha
Különleges effektus Lezárás
A sérülés típusa Energia
Hatótávolság 350 m, 150 m ricochet
Részecskenkénti kár 5800
Részecskék lövésenként 1
Lövési intervallum 0.1
Lőszer 60
Újratöltési intervallum 7
Újratöltési összeg 60
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

MUNINN

Soha többé! Vagy... csak többet?

Fegyver Slot Beta
Különleges effektus Lezárás, lánc
A sérülés típusa Energia
Hatótávolság 350 m, 150 m ricochet
Részecskenkénti kár 4000
Részecskék lövésenként 1
Lövési intervallum 0.1
Lőszer 60
Újratöltési intervallum 7
Újratöltési összeg 60
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

SIGRID SOLMER

A lejátszási listája? Heavy metal
A hangulata? Tiszta pusztítás

Medvebőr : Megnövelt védelem a medve védekező állása ellen
Szellem ereje : +13% a tartóssághoz
Vas markolat : Amíg labda formában van, a Titán beépített fegyverzete alkalmazza a Lock-Down effektust

BIFROST

Valhalla legszebb virága

A kozmosz végtelen kiterjedésében suhanva a Bifröst kibontja ragyogó szirmait, az edény áthidalja a túlélés és a feledés közötti szakadékot. A csillagok közti suttogás árulkodik annak eredetéről, amelyet az EvoLife csillagfényes kézművesei alkottak meg, akik az istenek hídját próbálták újjáépíteni. Ez az égi hajó egyszerre mentőöv és az egység szimbóluma a hatalmas űrben. Amikor a szövetségesek akadoznak, a Bifröst energiája védőgátakká egyesül, mint a mitikus híd töredékei, megvédve a parancsnokokat és robotjaikat a bajtól.

Sugárzó fátyol : A legújabb nanotechnológiával átitatott, ragyogó fény fátyla védőburkolatot hoz létre a robot páncéllemezei körül, erősebbé téve azokat, és 10 köteg védelmi pontot ad hozzá, megszorozva az egy halomban lévő pontok számával. Amikor a halmok elérik a csúcsot, a védelmi rendszer néhány másodpercre aktiválódik, majd feloldódik, és a végén alkalmazza a CLEANSE hatást. A robot egyik védelmi pontja sem csökkenthető, amíg az anyahajó képessége aktív.

PÓCÓLA: ÚJ ULTIMATE BUILD

Vissza akarja adni a sebzést az ellenségnek? A Leech a tökéletes robot a munkához!
Az Ultimate Leech a következő szintre emeli a sebzésláncolást – még a klasszikus verziót is felülmúlva. Párosítsa az Ultimate Tulumbákkal a maximális hatás érdekében! Míg az eredeti Tulumbákat alacsony kategóriás fegyvereknek tekintették, sokan még mindig emlékeznek pusztító rakétaröplabda- és AOE-sebzéseikre. Megőriztük ezeket a jellegzetes jegyeket, miközben a Tulumbákat T4-re frissítettük Ultimate formájában. Ezek a fegyverek egy erőteljes új funkcióval rendelkeznek: minél tovább tüzel, és minél alacsonyabb a lőszer, annál több sebzést okoz!

ULTIMATE PÓCÓ

Kár átirányítása 2019 óta

Repulse: A pióca aktiválja a védekező rendszert, és elnyeli a sebzés nagy részét. Ha ellenség van a robot látókörében, a Leech kapcsolatot létesíthet vele, és a beérkező sebzés egy részét rá irányíthatja. Ez a védekezés nem mérsékelhető.
 
Sebzéscsökkentés: 90% (900 Védelmi pont)
Átirányított sebzés: 35%
Időtartam: 9 mp.
Lehűlés: 14 mp.
Hatótávolság: 500 m.

Fegyver Slots x4 Közepes
Osztály TBA
Tartósság TBA
Mozgási sebesség TBA
Bónusz az MK2-ért TBA
Bónusz az MK3-ért TBA
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

ULTIMATE TULUMBAS

Rakétabarrage bejövő! 

Fegyver Slot Közepes
Különleges effektus Zárótűz
A sérülés típusa Robbanás
Hatótávolság 500 m
Részecskenkénti kár TBA
Részecskék lövésenként TBA
Lövési intervallum TBA
Lőszer TBA
Újratöltési intervallum TBA
Újratöltési összeg TBA
 
A fenti statisztika egy maximálisan kihasznált tételre vonatkozik. Az adatok erre a kiadásra érvényesek, és a jövőbeni frissítések során változhatnak.

 

EINARR STALSSON

Nézz vissza, ha arrafelé mész

Iron Will : Leech részben helyreállítja a tartósságot, és további tartósságot biztosít, ha kritikus szintre esik.

EGYÉB KIEGÉSZÍTÉSEK

MINDEN HANGARI BELÉPÉS

Mostantól minden csatában használhatod az összes nyitott Hangárfedélzetedet! A szabályok változatlanok – legfeljebb 5 robotot és 1 titánt vethetsz be egy csatában –, de most az összes kedvenc robotodat elhelyezheted, és bármelyiket kiválaszthatod. Itt az ideje, hogy néhány extra Snipert helyezz el a tartalék Hangárodba!

MŰVELETEK ÚJRAMUNKA

A 2024-es összefoglalóban bejelentett egyik nagy változás az Operation Rework volt.
Az Operations ismét két sor ingyenes és prémium jutalmat kínál. A felhasználói felületet is átdolgoztuk, így ugyanazon a képernyőn könnyedén elérheti és ellenőrizheti azokat a feladatokat, amelyek tapasztalatot adnak az adott művelethez.

További információ bejelentésre kerül.

HALADÓ HANGBEÁLLÍTÁSOK

Külön hangerőszabályzók találhatók a Játékzene, a Hangeffektusok, az Interfész hangjai és a Fő hangerő beállításainál.

HIT JELZÉSEK BEÁLLÍTÁSAI

A sérülések visszajelzési rendszere mostantól valós idejű információkat jelenít meg az okozott sebzésről és az eltalált tárgy típusáról (pl. Tartósság vagy Pajzsok). A pajzstípusok színkóddal vannak ellátva: sárga az Aegis, lila az Absorber, szürke a fizikai és piros a tartósság.

GLOBÁLIS EGYENSÚLYOZÁS

SZINTVÁLTOZÁSOK

Ezek a robotok és fegyverek szintje T4-ről T3-ra változott a magasabb ligákban nyújtott teljesítményük miatt.

Ao Jun, Deathwing Ao Jun
Ares, Eldritch Ares
Behemoth, Ardent Behemoth
Blitz, Ardent Blitz
Hades, Imperial Hades, Composite Hades
Fenrir, Giftbringer Fenrir, Cryptic Fenrir
Invader, Arachnid Invader
Leech, Frozen Spiróc, Phantomab Sleech

, Phanhanhan

Avalanche, Freedom Avalanche
Fainter, Gothic Fainter
Glacier, Cryo, Rime, Sinister Glacier, Sinister Cryo, Skydriver Cryo, Sinister Rime
Puncher  
Redeemer, Cryptic Redeemer
Skadi, Snaer, Hel, Teremok Snaer, Freedom Skadi, Inc. Helmoker Skadi
, Terecalin Helmoker Skadi, Corrupted Skadi Scald, Augmented Scald, Warrior Scorcher, Dread Incinerator
Viper, Ardent Viper, Candy Viper
Volt, Weber, Gauss, Solid Gauss

ROBOTOK

Dux
Csökkentett kísérőbot-sebzés (-50%)
Megnövelt kísérőbot-pontosság
Csökkentett bónusz a mozgási sebességhez a Mastermind-től (40% → 20%)

Condor
megnövelte az égi hang időtartamát (12 → 14 mp)
megnövelt MK3 bónusz a Titánok elleni sebzésre (x1,5 → x 1,9)
Csökkentette a zöld és szürke tartósság mértékét 1 pajzs elvesztésével, miközben a Celestial Voice aktív (60% → 25%)
Csökkentett hangsebességű beépített fegyver,
miközben a Celestial sebzése 40% (50 → 35 km/h)

Bagliore
megnövelt tartósság (+15%),
csökkentett transzlokátor (villogó menekülés) élettartama (30 → 20 mp)

A Raptor
megnövelt üstökös fröccsenési időtartama (5 → 7 mp)
Megnövelt tartósság (+15%)
Csökkentette a reflektor által blokkolt sebzés mértékét (60% → 40%)
Csökkentette a reflektor által visszaadott sebzés mértékét (30% → 15%)
Csökkentett ugrási távolság és magasság

Megjegyzés : Az Comet Splash korábbi leírása hibás volt. A Raptor a bejövő sebzés 60%-át blokkolta, miközben a képességét használta, és nem 70%-át, ahogy a leírása sugallta. A Reflektor a bejövő sebzés 30%-át is visszaadta 20% helyett .

Pathfinder
csökkentett nyomtávhűtés (12 → 10 mp)
Csökkentett tartósság (-25%)
Csökkentett mozgási sebesség (50 → 47 km/h)

Nemezis
megnövelte a Retribution Absorber fázisának időtartamát (2 → 4 mp)
Megnövekedett beépített fegyversebzés (+7%)
Növelte az Absorber által nyújtható bónuszsebzés határát (+7%)

Raven
Reduced Double Jump hűtés (18 → 16 mp/töltés)
Megnövelt tartósság (+10%)

Spectre
Megnövelt mozgási sebesség (53 → 55 km/h)
Csökkentett süllyedési lehűlés (20 → 18 mp)

Tyr
Assault mód: Megnövelt fizikai pajzs tartósság (+10%)
Javítási mód: Megnövelt javított tartósság (+6%)

Rayker
megnövelt tartósság (+13%),
csökkentett pillantás lehűlés (10 → 9 mp töltésenként)

Az üldöző
megnövelt mozgási sebességű bónusz a Hunttól (33% → 37%)

Haechi
megnövelt támasztóképesség (+12%),
nagyobb tartósság (+7%)

Strider
Reduced Dash hűtés (10 → 9 mp töltésenként)

Bulgasari
Megnövelt fizikai pajzs tartósság (+10%)
Megnövelt tartósság (+13%)

Nether
Megnövelt sebzési bónusz a Quake miatt (10% → 20%)
Megnövekedett mozgási sebesség (53 → 55 km/h)

TITÁNOK

Mauler
megnövelt tartósság (+10%)
Megnövelt mozgási sebesség (40 → 42 km/h)
Csökkentett védelmi pontok (250 → 200 teljes korszerűsítés esetén)
Csökkentett a Hook effektus időtartama, amely alatt a bejövő sebzés DoT-vé alakul (10 → 6 mp)
Csökkentett ellenállás a DoT sebzéssel szemben (75% → 50%)

Bersagliere
csökkentett visszaugrási hűtés (7 → 4,5 mp)
Megnövelt beépített fegyversebzés (+30%)
Csökkentett tartósság (-35%)
Csökkentett sebzési bónusz a fáradtság hatása miatt (x2 → 1,2)

Csomópontok
csökkentett ártalmatlanítási lehűtése (15 → ​​13 mp)
Növelte az önmagára javított tartósság mértékét (Aktív támogatás) (1% → 9%)
Növelte a szövetségeseknek javított tartósság mértékét (aktív támogatás) (5% → 6% másodpercenként)

Arthur
megnövelt tartósság (+15%)
Megnövekedett fizikai pajzs tartósság (+8%)
megnövekedett védelmi pontok (170 → 185 teljesen korszerűsítve)

Bástya
Megnövekedett sebzés az erőtérből (Öntés) (+12%)
Az összes fizikai pajzs tartóssága, kivéve a hátoldalon lévő 2-t (+6%)
Növelte az egyes megsemmisült pajzsok javított tartósságának mértékét (pajzscsere) (40 000 → 45 000 teljesen frissítve)

Newton
Megnövelt mozgási sebesség (41 → 43 km/h)
Megnövekedett beépített fegyversebzés (+10%)

Éter
megnövelt Skyward időtartam (10 → 12 mp)
Megnövelt tartósság (+7%)

Sirus
A Remote Assault torony megnövekedett sebzése (mind kihelyezett, mind kivett állapotban) (+15%)
Növelte a Remote Restore torony által kijavított tartósság mértékét, amíg nincs kihelyezve (5% → 6% kullancsonként)
Megnövekedett tartósság (+9%)

FEGYVEREK

Smite, Fegyelem
Megnövekedett sebzés (+5%)
Megnövekedett fröccsenési sugár (3 m → 7 m)
Csökkentett BLASTCHARGE felhalmozódás (44 → 20 találatonként)
Megnövekedett újratöltési idő (4 → 8 mp)

Üvöltő, Screamer, Growler
Megnövelt sorozatfelvételi intervallum (0,65 → 1,3 mp)

Aramis, Porthos, Athos
Növelte a javításként visszatérített károk összegét (30% → 40%)
Csökkentett kár (-15%)

Hurrikán, dűne
Megnövekedett sebzés (+20%)
Csökkentett hatótávolság (1100 m → 600 m)

Snaer, Skadi, Hel
Megnövekedett FREEZE felhalmozódás (+5%)
Megnövekedett sebzés (+8%)

Karom, állkapocs, talon
Fokozott sebzés (+7%)

Forrázás, perzselő, égetőmű
Megnövekedett robbanás okozta kár (+6%)

Cudgel, Buzogány, Kalapács
Csökkentett lövedék diszperzió (-6%)
Megnövekedett BLAST felhalmozódás (+5%)

Ksiphos, Labrys, Cestus
Fokozott sebzés (+10%)

Lándzsa
megnövelt sebzésbónusz az egymást követő lövésekből (x1 | x 1,3 | x1,9 → x1 | x 1,6 | x2,2)

Halványabb
Csökkentett lövésköz (0,15 → 0,13 mp)
Megnövekedett sebzés (+12%)

TITÁN FEGYVEREK

Anguisher, Ruiner
Idővel megnövekedett sebzés (400 → 600 másodpercenként)
Csökkentett sebzés (-30%)
Fokozott vízszintes részecskediszperzió (+25%)
Fokozott függőleges részecskediszperzió (+33%)
Csökkent DoT időtartam (10 → 4 mp)

Vendicatore
Megnövekedett sebzés (+20%)
Megnövekedett újratöltési idő (6 → 15 mp)

Inferno, Pyro
Csökkentett idő, mielőtt a fegyver elkezd lehűlni (5 → 4 mp)
Csökkentett sebzés (-25%)

Tumultus, Discordia
Megnövelt újratöltési időköz (1 → 2 mp)

Bulava, Kisten
Megnövelt fröccsenési sugár (7,5 m → 10 m)
Megnövekedett sebzés (+10%)

Grom, Squall
Csökkentett újratöltési idő (Grom: 16 → 13 mp) (Squall: 24 → 21 mp)
Megnövekedett sebzés (+12%)

DRÓNOK

Pascal
megnövelte a [Küszöbben: Fix%] által javított szürke tartósság mennyiségét (7% → 8% teljesen frissítve)
Az [On Kill/Assist: Bonus Damage] képességet egy új szerelő váltja fel. A Pascal 10%-os bónuszt biztosít a sebzésért mindaddig, amíg a robot Heavy Armor Plates (Curie) páncéllemezekkel rendelkezik.
Csökkentette a védelmi pontok számát [On Threshold: Resist] értékről (100 → 50)

Kereső
csökkentett [kvantumérzékelő] sugara (350 m → 250 m teljesen frissítve)
Megjegyzés: Javítjuk azt a hibát is, amely lehetővé tette a [Counterblind] számára, hogy 5 másodpercenként aktiválódjon a képességleírásban leírtak szerint 20 másodpercenként.

Shai
megnövelte a [On Damage Done: Defense] által biztosított védelmi pontok számát (+2 150 000 sebzésenként)
Megnövelt bónusz a mozgási sebességhez [On Low Durability: Speed] értékről (7 → 9 km/h)
A Last Stand mostantól 80%-os tartóssággal aktiválódik 35% helyett.

A szem
csökkentett [On Drone Shooting: Deathmark] lehűlés (20 → 17 mp)
Megnövekedett beépített fegyversebzés (+10%)

Persephone
megnövelte a [Persephone's Heal] által javított tartósságot (800 → 900 másodpercenként)

A köd
megnövelte az elnyelő időtartamát [On High Damage: Absorber] értékről (1 → 2 mp)
Növelte a tartósság mértékét, amelyet a [Nagy sérülésen: Javítás] javított (+7%)

PILÓTÁK

Willa Owe (Dux)
STEALTH a Puppet Master képességből most csak 5 másodpercig tart.

ANYAHAJÓK

Avalon
Növelte a visszaállított zöld tartósság mennyiségét (10% → 15%)
Csökkentette a visszaállított szürke tartósság mennyiségét (15% → 7%)
Csökkentette a felvitt TISZTÍTÁS halmok mennyiségét (15 → ​​5)

Néző
Megnövekedett kár (+20%)

MŰSZAKI JAVÍTÁSOK

  • TBA